Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av xerent
Jag trodde inte XC70 II fanns i passion röd - det går iaf inte att bygga på volvocars.se, och ett antal sökningar på blocket genererar noll bilar. Ändå snubblade jag över denna idag på random parkering:

Bild

Hur är det möjligt? Skitsnygg var den iaf ! :-O)

Jämför Flamenco red:
Spoiler »
av Lövet
Finns alla möjliga bastarder som Volvo ibland har som testbilar åt sig själva. Dessa säljs sedan när de använts klart. Min gissning är att det var en sådan.
Användarvisningsbild
av Funk
Testbilar av XC70 i denna färg har jag sett ett par av, men jag tror nog att den fortfarande är reggad som ägd av PV..

/Thomas
av dljungstrom
Räddningstjänsten här i stan har solidröda xc70 som ledningsbilar. Kan ju vara en avrustad gammal brandbil.
Användarvisningsbild
av Anders E
dljungstrom skrev:Räddningstjänsten här i stan har solidröda xc70 som ledningsbilar. Kan ju vara en avrustad gammal brandbil.

Grillen ser ut att vara MY14 va?
Användarvisningsbild
av xerent
Anders E skrev:
dljungstrom skrev:Räddningstjänsten här i stan har solidröda xc70 som ledningsbilar. Kan ju vara en avrustad gammal brandbil.

Hela bilen var MY14 eller MY15.
Användarvisningsbild
av Anders E
xerent skrev:
Anders E skrev:

Hela bilen var MY14 eller MY15.

Intressant!

Du tog inte regnr så man kan kolla upp den i registret?
Användarvisningsbild
av daSea
börne skrev:
xerent skrev:Hur är det möjligt? Skitsnygg var den iaf ! :-O)
Förstår att den inte finns, såg ju för jävligt ut i rött. Men som vanligt är smaken delad.
Tycker också att den var riktigt snygg... Hade dock folierat eller plasti-dip:at bort allt krom runt rutor grillen m.m. svart... Då hade den varit klockren! ;-)

Försök få tag på original n:[…]

Tjusigt! På den sista bilden kan man fr&arin[…]

Skift oljebeholder. Det er kjent feil på ven[…]

Styrservo V70 2010

Dette er ett kjent problem på Ford og din bi[…]