Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mccartney
Tydligen som kommer inte ocean race till till V70/XC70 i år. Innebär det att v70/xc70 med Ocean race paketet från 2012 kommer att få ett högt begagnat värde när dem kommer ut på beg.marknaden?
av Mccartney
StefanN skrev:99% av köparna har ingen aning om vad det är och inte heller beredda att betala för det, möjligtvis några kronor extra om det är nån som verkligen letar efter det .
Ja du kanske har helt rätt:)
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Nej jag tror att ocean race bilarna håller högre värde, dom är eftertraktade, pratade med en säljare och han sa att ocean race versionerna i beg-hallen går till försäljning fortare än vanliga.
av specos
Fast allt är ju relativt. Ocean Race-versionerna kostar ju mer som nya, typ + 20 000 kr jämfört med en momentum om jag inte missminner mig(?). Kan inte tänka mig att bilen betingar + 20 00 kr jämfört med en momentum idag. Någon slant extra får du säkert, men den största fördelen skulle jag nog säga är att de är lite mer lättsålda.
Användarvisningsbild
av Sceptic
Enligt Säljarn2000 ska det alltså inte vara något större värde i VOR (och han borde ju veta). När jag nyligen kikade efter bil så hittade jag dock två stycken T4:or VOR på Bilia här i stan som jag nog tyckte stod förhållandevis högt i pris, bägge fanns kvar i hallen rätt länge.
Har alltid gillat färgen men gillar inte den "repiga" looken på inredningen. Vet inte hur R-Designpaketet ligger i pris jämfört med VOR men personligen gillar jag R-Design mer.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
En Kinetic vore det mest ekonomiska men hur kul är det? :P
av ztaffans
Som säljarn2000 skrev så betalar de ca 5000 mer i inbyte vilket inte alls är det samma som att de bara tar 5000 mer för den när de säljer den vidare.
Har en känsla av de säkert försöker få de 15000 extra som var skillnaden när de var nya.
Som vanligt är det man byter in inte så mycket värt men guld värt när den står i bilhallen, sånt är livet.
Senast redigerad av 1 ztaffans, redigerad totalt 0 gånger.

Hej, Min fotsensor för att öppna backluc[…]

Elvinge hade jag redan på VW Corrado fö[…]

Repor mittkonsol polering

Någon som provat denna https://www.fruugo.s[…]

Jag böt HCM som hade felkod samt bägge l[…]