Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Paninder
Hej
Jag vet att frågan har varit uppe tidigare, men jag har inte hittat/fått de svar jag behöver

Vilka kan tipsa om vinge till V70 II kopia som är av bra kvalité,

Har hittar en kille på Tradera som säljer för 800 kr i Tumba
Sen finns det vparts och sen även på skruvat, finns det fler??

Är det någon här som köpt från nått av dessa ställen och Kan ge verklig feedback,
Jo jag vet att original är original;) men de e Inte intressant i nuläget och att man får va man betalar för.
Men av alla kopior så finns det säkert de som är bättre o sämre,
Men tanken är att hitta nån av de bättre, så vänligen lite feedback från er som köpt kopior vore jätte tacksamt
Användarvisningsbild
av moose
Som du själv sagt har detta varit uppe flertalet gånger förut. Vissa kopior har säkert varit bra och vissa betydligt sämre. Att någon som säljer en bra piratvinge vid ett tillfälle garanterar ju inte att nästa vinge är av samma kvalite. Beroende på hur händig du är själv är det väl bara att chansa. Själv köpte jag en från någon på blocket för snart 2 år sedan. Helt ok kvalite men det krävdes lite slipning innan lack då det var rätt grov struktur på grundfärgen som var på.
Kolla skrotar kanske du kan hitta en som redan är färdiglackad för bra peng.

Elvinge hade jag redan på VW Corrado f&oum[…]

En av få intressanta nya bilar detta, ska b[…]

Köpa begagnad XC40 fr 2024

Ja, vad är det för motor. Låt som […]

ventiler B5254T11

Hejsan volvovänner! Är det någon s[…]