Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har high performance med USB-uttag, och det har tills nyligen fungerat klockrent att spela Spotify på stereon via min iphone.
Dock har han börjat dumma sig, stereon säger "ej läsbar" och iphonen säger "ej originaltillbehör" efter ca 40 sekunders spelande numera.

Någon som har en fix på detta eller åtminstone vet vad det beror på?

Med vänlig hälsning Patrik
tja.

Har samma problem med min ipad 2. Fick det prolemet efter att ha uppgraderat till IOS 7. Har du nyligen gjort det så är det det som är problemet.
Har pratat med min servicetekniker om problemet och alla har fick det problemet. även Volvo on call fungerar tydligen inte heller med IOS 7. Just VOC skulle det komma en uppdatering tidigast v48 vad han visste.
Har även frågat på volvo personbilar Sverige på facebook när en uppdatering kommer. dom skulle kolla och återkomma med besked, men det va 2 veckor sedan....

/magnus
Jag har samma problem till min xc60.
Men testa att köp en låt på itunes och spela den i 30 sekunder.
Och sen stannar du den och växlar över till spotify och hoppas på de bästa:)

Ganska drygt men de är bara så jag fått de att funka:(
sisyfos skrev:Otroligt typiskt Apple att tvinga användare att använda deras egna "certifierade" produkter.

Allt jag har är CERTIFIERADE produkter, så det är inte det som är problemet.

Med vänlig hälsning Patrik
Har kört med spotify (med 1 st köpt låt på Itunes) och det har fungerat i ca 1 års tid.
Först nu problemet kommit, och dom kom INTE direkt efter en mjukvaruuppdatering på Volvo eller uppdatering av iOS till senaste.

Uppdaterade dock till senaste iOS häromdagen, men det avhjälpe inte problemet.

Dvs problemet har kommit "av sig själv" utan yttre påverkar vad jag kan se.

Det enda jag kan tänka mig är att någon av apparna Ipod eller Spotify uppdaterats och därigenom buggat ur.

Hej, Behöver byta styrservopump (elektrisk) […]

Har i dag haft ett meningslöst samtal med sup[…]

Solenoid b4b

Tack!

Inte är väl polerna skiftade mellan 740 […]