Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
Fritchof skrev:
palmqvist skrev:
Fritchof skrev:Japp på V70 går det tydligen....

Driver support är standard
Teknikpaketet innehåller parkeringsvarnare fram och bak känns som det bör räcka.
Keyless och automatisk avbländande backspegel är också standard
Har Glasögonhållare I min xc60 tyvärr passar inte solbrillorna där I så struntar I det denna gången.

Men stötfångarskydd skall jag nog lägga till det var ett bra tips.

Stänkskydd får jag nog fundera över alternativt montera själv efter leverans!

@palmqvist vinterdäck har jag med I beställningen
Gött bara o beställa :) Innan delarna tar slut... :)
Mmm det blir nog beställning imorgon om jag får sovit på det där med motor... Skall nog kolla om det finns en VEA D4 med polestar att provköra I göteborgs trakten!
Jag kanske hade aktat mig lite för den Blonda klädseln om du skall ha barn i bilen?
av jiffi
Leverans på fredag!!!!!!!

XC70 D4 AWD aut Summum
Magic blue
Läder biege
Inscription valnöts paneler
Läderklädd instrumentpanel
Teknik paket
Volvo on call
Styling paket
Stänskydd bak
18"leda
19"erakir diamond cut black
Harman Kardon
Subwoofer
DAB förberedelse
Tonade rutor
Barnlås
Växel paddlar
Rattvärme
Eluppvärmd ruta

Tydligen var delarna till style paketet en bristvara och eventuell skulle jag behöva komma tillbaka och få det monterat senare....SUCK
Användarvisningsbild
av Slasse
Så, fick mail från leveransavdelningen idag. Vi stämde träff den 8 januari på grund av alla helgdagar för uthämtning av bil. Äntligen. Sålde ju min bil i förra veckan så det kommer bli efterlängtat. Min dotter är gladast över att hon kan spela sina playlists i bilen under färd. 8)
av Thomas1987
Imorgon ska jag äntligen hämta min xc70 sport, tyvärr utan vinge monterad pga att den är restnoterad.
Någon som vet när dessa väntas vara i lager igen?
Användarvisningsbild
av joel80
Jag väntar på att få hämta ut min från lackförsegling, toning av rutor och skyddsfoilerad på front och insteg.. :)
Lämnade in i måndags.. så varit utan den i två dagar nu! I eftermiddag hämtar jag den... återförening.. äntligen! :D
Användarvisningsbild
av MartinS
Jag läste om någon som folierat instegen med transparent film, vilket jag tänkte göra när jag får min nya pendlarbil. Men var får man tag på bra film? Tips?
Användarvisningsbild
av joel80
Det är det jag ska göra.. gjort det på vår privata bil då ungarna kliver där med smutsiga skor. :)
Jag gör det hos Johan på JLS bilvård i Gävle.. han är duktig och seriös.

Vet inte var man kan köpa bra film för att göra det själv.. biltema har transparent folie, men vet inte alls kvalitén på den.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
MartinS skrev:Jag läste om någon som folierat instegen med transparent film, vilket jag tänkte göra när jag får min nya pendlarbil. Men var får man tag på bra film? Tips?
Låter som en bra idé, borde skaffa det till min men, ser hur det ser ut på Saaben :cry:
Så tips välkomnas :)
Användarvisningsbild
av palmqvist
DS solfilm i Eslöv gjorde mina men borde väl inte vara jätte svårt själv om du går tag på bra film testa biltemas duger det inte är det väl bara o testa nått annat är ju inte jätttedyrt
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 116
Nästa elbil från Volvo?

Ny EX40 på gång, man släpper den […]

Dolda Vinkeln...

Eller dom som marknadsförde skiten, algoritme[…]

Låg räckvidd Volvo ex30