Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ranzor skrev:Då kan jag meddela att installationen va hur enkel som helst, och den fungerar precis som utlovat, har inte testat att ändra några inställningar på den men i grundinställningar funkar de super :)
Använder du Volvo:s nyckel för att starta den?
stavas skrev:
ranzor skrev:Då kan jag meddela att installationen va hur enkel som helst, och den fungerar precis som utlovat, har inte testat att ändra några inställningar på den men i grundinställningar funkar de super :)
Använder du Volvo:s nyckel för att starta den?
Ja precis, använder orginalnyckeln..
D5power skrev:Toppen !
Va blev slutpriset ?
Kom den från Ryssland eller från EU ?
Slutpriset hamnade på strax över 1600.. Den kom från Ryssland, frakten tog ca 7 dagar.
D5power skrev:Hur kopplas den in ? OBD uttaget. Var lägger / monterar du lådan ?
Finns 2 sätt att koppla in, antingen koppla in med lösa kablar eller direkt i obd kontakten, jag körde den med obd kontakt nu.. Dosan fick man in under panelen bredvid obd uttaget genom att lossa på skruven där.. Passade perfekt där..
ranzor skrev: Finns 2 sätt att koppla in, antingen koppla in med lösa kablar eller direkt i obd kontakten, jag körde den med obd kontakt nu.. Dosan fick man in under panelen bredvid obd uttaget genom att lossa på skruven där.. Passade perfekt där..
Det blir helt klart att beställa en sådan här. Har visserligen en V60, men jag fattade det på hemsidan som att den funkar för V60 också?
Användarvisningsbild
av mxjolle
Dum fråga kanske... räckvidd circus? Som vanlig befintlig nyckel antar jag? Fås någon slags "bekräftelse" på nyckeln när man har startat brännaren?

Anledningen är att jag inte ser min bil. Den står snett parkerat bakom ett annat hyreshus och sneglar på antingen gsm eller nyckel start av brännaren
Vilken nyckel har du nu igen?
Den som jag har med fem knappar eller den med sex?
Funkar det med femknappars?
stavas skrev:
ranzor skrev: Finns 2 sätt att koppla in, antingen koppla in med lösa kablar eller direkt i obd kontakten, jag körde den med obd kontakt nu.. Dosan fick man in under panelen bredvid obd uttaget genom att lossa på skruven där.. Passade perfekt där..
Det blir helt klart att beställa en sådan här. Har visserligen en V60, men jag fattade det på hemsidan som att den funkar för V60 också?
Jag fick till svar angående min V60 my12, "your car is designed for V2 module, at the moment we have testet vechicles 2009-2011 and 2013, test 2012 should not be delayed, its the different software in DIS, i Will keep you posten."

Så jag väntar på svar tills jag beställer.
orrbygrabb skrev:
stavas skrev:
Jag fick till svar angående min V60 my12, "your car is designed for V2 module, at the moment we have testet vechicles 2009-2011 and 2013, test 2012 should not be delayed, its the different software in DIS, i Will keep you posten."

Så jag väntar på svar tills jag beställer.
Får hoppas att dom får chans att testa 2014 års modell snart också.
Fick min i dag och ingen moms eller tull så 1648kr in ales och det behövs som tidigare noterats ingen mjukvaruuppdatering. PuP.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 38
Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]

Jag skulle ta bort minus på batteriet innan

Hjälp med Vida

Hej, Har en kod ( motorstyrning service erfordras[…]