Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av camaroolav
Twendor skrev:Gratulerer med ny bil.
Hold begge innstillingsknappene (V+H)inn samtidig, da vil speilene folde seg inn.
hei hei , takk for tipset skal prøve dette i kveld .
jeg bestilte bilen min til Bilia jessheim lille juleaften , og fikk den nå på mandag.
Det ble sort safir metalic og 163 hk , det rekker på denne bilen det.
Har tidligere hatt XC 90 D5 sport & V 70 R design , vi tok BR skilt på denne bilen da vi har hatt to biler med CV.
Bild
Bild

det ble ikke så bra med mobilbilder.
Senast redigerad av 3 camaroolav, redigerad totalt 0 gång.
av joschua
XC90_Executive skrev:Grattis!

Jag beställde min D5 R-design i oktober, men det verkar dröja minst ett par veckor till innan jag får den! :|
Såg en i verkligheten för första gången idag . det stod en röd xc60 r-design utanför volvo i kungsträdgården. väldigt snygg!
av Amli
Väldigt off topic och t o m fel forum, men jag frågar ändå... ;-//
På R-design hos XC90, är det någon skillnad på köregenskaperna gentemot en utan eller är det bara ren kosmetika? På XC60 har jag förstått att även körkänslan är mycket bättre. Är det även så på XC90?
av Twendor
poseidon skrev:Dum fråga?

Vad menas med BR samt CV som verkar vara reg. skylten i norge.
Det er Registreringsbokstaver for hvor i landet bilen er registrert.
Vi har mange andre også bokstavkombinasjoner.
Användarvisningsbild
av XC90_Executive
Amli skrev:Väldigt off topic och t o m fel forum, men jag frågar ändå... ;-//
På R-design hos XC90, är det någon skillnad på köregenskaperna gentemot en utan eller är det bara ren kosmetika? På XC60 har jag förstått att även körkänslan är mycket bättre. Är det även så på XC90?

Ja, det är skillnad på XC90 R-design i köregenskaper också. Betydligt trevligare att köra än en vanlig XC90. Jag har även provat det på bana.

XC60 som redan från början är riktigt underhållande att köra blir grymt bra i R-designutförande.
av CAT3208
camaroolav. Gratulerer gratulere :-)-) ,men det ser ut som du også hadde en mangel på bilen ved leveransen. Jeg fikk resten etter tre dager. Nå kan vi jo se hvor mange som finner ut hva det er som mangler på bildene :-O)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Volvo V40, 2014 eller 2016?

Utöver själva bilarna skulle jag ocks&ar[…]

Visa din semesterbil(d)

Är på väg norrut mot Urshult p&ari[…]

mätarhus siffror

hej, när jag håller in trip nollstä[…]