Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AllramEest
xerent skrev:Ej heller ska du se bensinvärmare som något negativt. Den kostar typ 30 000 att eftermontera, och du kan sätta in en motorvärmare dessutom. Har du levt med bensinvärmare en gång vill du aldrig mer vara utan :)
Precis! Hur skönt som helst att ha bensinvärmaren och kunna sätta sig i en varm bil även där det saknas el.
Användarvisningsbild
av the_dolph
Har aldrig testat bensinvärmare, sen går det säkert relativt enkelt att koppla rn batteriladdare eller en komplett motorvärmare med kupe uttag.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Den så jäkligt fin ut i inredningen för att ha gott de milen, han måste tagit väl hand om den. :) Är väl ingen fara att köpa en sådan vid de miltalet?
av AllramEest
Fyra ägare enligt bilregistret, säkert två av dem bilhandlare… I mina ögon ett gott tecken. Jag tycker också den ser väldigt fräsch ut med tanke på miltalet. Billig också…. Är den bara servad ordentligt borde det inte vara några problem! Go for it!!
Användarvisningsbild
av the_dolph
Den var fin. Nackdel med vit klädsel/ inredning. Har en fyraåring som gärna lämnar avtryck lite här och där. Annars var den fin.
Användarvisningsbild
av MartinS
the_dolph skrev:Den var fin. Nackdel med vit klädsel/ inredning. Har en fyraåring som gärna lämnar avtryck lite här och där. Annars var den fin.
Det gör han/hon på en mörk inredning också, men där ser du inte var så du kan göra rent.
Användarvisningsbild
av the_dolph
Verkar svårslagen bilen hos Riddermark. Nu blev den prissänkt med ett par tusen.
av AllramEest
…Eller kanske inte… Jag kollade angivet reg-nr och det finns inte. Oseriöst av en bilfirma att inte vilja visa det.
Jag har ingen egen erfarenhet av denna firma men andra verkar mindre nöjda:

https://www.flashback.org/sok/michell+&+co?sp=1
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 24
Transmissionsolja till M66

Jag bytade på min S80 2.5ft med m66. Jag t&a[…]

När jag tänker efter så är de[…]