Daniel73 skrev:Du tänkte såPerra83 skrev:Kul!!Den reggas den dagen den byggs men tas i trafik i samband med att man får den levererad.
Bilen reggas typ den veckan eller den dag du hämtar bilen.

Moderator: Moderatorer
Daniel73 skrev:Du tänkte såPerra83 skrev:Kul!!Den reggas den dagen den byggs men tas i trafik i samband med att man får den levererad.
Bilen reggas typ den veckan eller den dag du hämtar bilen.
bpn skrev:Beställde i mitten av sept o ska vara färdig byggd denna veckanHoppas det samma gäller min bil, väntan börjar bli jobbig :)
prahna skrev:Har nån i närtid fått VIN och regnummer i minvolvo innan leverans?Vinet ordnade de inte - men regnummer fick jag för en vecka sedan - efter samtal med Volvo support, där han fick leta lite innan han hittade det.
Wahla11 skrev:Och idag kom den hem till pappa! Äntligen!Snyggt!
joel80 skrev:Det blir ju vår om sissådär 4-4.5 månader.. ;)Va!? Redan? Du beställde ju typ igår hahahah ;)
jag kanske ska vara tyst... Om allt står rätt till har min V60 D5 TE kommit till handlaren idag! Och väntar nog också på vinterdäcken! (fast säljaren trodde att det inte var lika stort problem med fälgar till V60 som de till V70 och XC70.)
Wahla11 skrev:Och idag kom den hem till pappa! Äntligen!De där fälgarna gör ju halva bilen! Skitsnygga!
Handbromsen tar bra men man behöver dra spake[…]
Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]