Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Teiffel80 skrev:Ska beställa en idag, men vad betyder "VIN" i deras beställningsformulär? Vad ska jag fylla i?
Tartryffel skrev:
Teiffel80 skrev:Ska beställa en idag, men vad betyder "VIN" i deras beställningsformulär? Vad ska jag fylla i?
Vehicle Identity Number, finns en liten plåt på instrumentbrädan där det står.

Räcker det inte att knappa in modell och år?
Sharkbait skrev:
Tartryffel skrev:
Vehicle Identity Number, finns en liten plåt på instrumentbrädan där det står.

Räcker det inte att knappa in modell och år?[/quo
Jo Men knacka in VIN# så har han inget att skylla på
Verkar ta en himla tid att passera Ryss tullen...
oldtimersmc skrev:Verkar ta en himla tid att passera Ryss tullen...
Har en tracker på den och det tar sin tid men nu så skall den vara i Sweden och då så brukar det kunna segas ner ytterligare.
Köpte en pryl i Oregon och det tog ca 27 timmar att få den till Swe och 3 dygn att få den via tullen till Kristinehamn
Nja brukar vara 25% moms och ca 10 tull. Fick intrycket att det rörde sig om ett tyskt företag så jag förväntade mig inte att det skulle gå över Ryssland.
Då kan jag meddela att installationen va hur enkel som helst, och den fungerar precis som utlovat, har inte testat att ändra några inställningar på den men i grundinställningar funkar de super :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 38
Få fart på styrservon

Får prova imorgon, stämmer det så[…]

Jag skulle ta bort minus på batteriet innan

Hjälp med Vida

Hej, Har en kod ( motorstyrning service erfordras[…]