- tor 17 dec 2009, 18:53
Nå er bilen bestillt og forhandleren er ikke noe villig til å gi meg siste minutt pris på noe ekstra nå så da blir det nok heller å kjøpe ratt senere og montere selv. Hadde jeg vært obs på dette når jeg bestillte bilen så hadde jeg nok fått en annen pris. Dere som har fått bil hva med en link til bilde så vi andre kan få se hvor bra det ble??
Twendor skrev:Det stemmer at R-design detaljene ble montert hos forhandler.(jeg har gearkule,Summum ratt uten airbag, og pedaler liggende hjemme). Stigtrinn, skvettlapper,lys i dørterskler, front og bak dekor samt fjernkontroll til varmer, og lasteromsbeskyttelse ble også montert hos forhandleren.Ser at også fjernkontrollen til varmaren er ettermontert, ja da forstår jeg bedre hvorfor den var så dyr. Har også bestillt allt dil dall på eksteriøret men nøyde meg med skid plates istedet for stigtrinn da jeg regner med at fruen vil bli møkkette på buksa hver gang hun skal gå ut av bilen om jeg satte dette på.
Forandleren brukte ca en uke på montering og klargjøring, men dette var utstyr jeg ikke ville vært foruten og vel verdt å vente på.
Nå er bilen bestillt og forhandleren er ikke noe villig til å gi meg siste minutt pris på noe ekstra nå så da blir det nok heller å kjøpe ratt senere og montere selv. Hadde jeg vært obs på dette når jeg bestillte bilen så hadde jeg nok fått en annen pris. Dere som har fått bil hva med en link til bilde så vi andre kan få se hvor bra det ble??