Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Curigan
Såg priset för voc abonnemang i tråden dom har nog sänkt priset förlängde nyss två år och det kostade 625kr.
av andersuw
Stämmer. Priset för ett års abonnemang sänktes rejält, från 1375 till 375, för ett par månader sedan. Tecknar man sig för två år får man det för det ännu lägre pris du nämner. Jag tror inte många kommer att tveka att förlänga sitt abonnemang nu när det inte kostar mer än så.
av dabman
Curigan skrev:Såg priset för voc abonnemang i tråden dom har nog sänkt priset förlängde nyss två år och det kostade 625kr.
Ingen tillfällig kampanj alltså? Kan man ackumulera tiden? Jag har 1,5år kvar av mitt. Kan jag köpa 2år nu och därmed ha 3,5år totalt?

Svarar mig själv.
OBS
Om du köper förlängning efter att ditt abonnemang löpt ut måste Volvo On Call återaktiveras av din återförsäljare innan du kan fortsätta använda tjänsterna. Detta kan medföra extra kostnader. För att kunna utnyttja tjänsterna utan avbrott är det därför fördelaktigt att förlänga abonnemanget innan det hinner löpa ut. Abonnemanget förlängs från och med det datum då det skulle löpt ut.
av Curigan
dabman skrev:
Curigan skrev:Såg priset för voc abonnemang i tråden dom har nog sänkt priset förlängde nyss två år och det kostade 625kr.
Ingen tillfällig kampanj alltså? Kan man ackumulera tiden? Jag har 1,5år kvar av mitt. Kan jag köpa 2år nu och därmed ha 3,5år totalt?

Svarar mig själv.
OBS
Om du köper förlängning efter att ditt abonnemang löpt ut måste Volvo On Call återaktiveras av din återförsäljare innan du kan fortsätta använda tjänsterna. Detta kan medföra extra kostnader. För att kunna utnyttja tjänsterna utan avbrott är det därför fördelaktigt att förlänga abonnemanget innan det hinner löpa ut. Abonnemanget förlängs från och med det datum då det skulle löpt ut.
Stod inget om nån drive öppna voc appen gå in på inställningar och hantera abonnemang så står priset där och ja du kan fylla på så läggs det på tiden efter ditt befintliga utgångsdatum
av Leafs
Jag har alldeles nyligen köpt en MY2016 V70 som hade stått "inaktiv" sedan januari. Det tog försäljaren 10 sekunder att aktivera VOC på nytt, såg inte exakt vad han gjorde men det var i någon modul på sin dator.

När jag sedan kikade på minvolvo på nätet hade jag kostnadsfritt fått abonnemang i 4 år.
Användarvisningsbild
av leiwi
dabman skrev:
patnil68 skrev:Förlänga Volvo On Call-abonnemang
Du kan förlänga ditt Volvo On Call-abonnemang med ett eller två år. Det finns olika sätt att köpa förlängning av ditt Volvo On Call-abonnemang:

Du kan köpa förlängning online på Volvo Cars Store: store.volvocars.com. Se till att du har tillgång till ditt VIN-nummer.
Du kan köpa förlängning av ditt Volvo On Call-abonnemang via en auktoriserad Volvoåterförsäljare.
Om abonnemanget löpt ut innan köp av förlängning så måste du kontakta återförsäljaren om du vill återaktivera Volvo On Call. Vänligen notera att det kan tillkomma extra kostnader för återaktivering.
OBS
länk;
http://support.volvocars.com/se/Pages/a ... 15168896f0

PRODUCTS

1 YEAR EXTENSION
Volvo On Call
1375,00 SEK
(incl. VAT)

2 YEARS EXTENSION
Volvo On Call
2538,00 SEK
(incl. VAT)
Länk funka inte, för mig.