- tis 11 nov 2014, 08:49
Hmm..kanske ska skaffa ID till frugan då. Men man måste ut i bilen och dona. Kommer inte ihåg hur man gjorde? Att be henne göra det själv är tyvärr som att be en femåring uppfinna en raket och åka till månen. När det gäller jämställdhet så har denna fråga en tendens att fullständigt ta semester när något tekniskt närmar sig min kära fru.
Fast framgångar sker ibland, hon har lärt sig att nollställa trippelmätaren efter tankning och med nyckelminne och elstol, automatlåda så är den nya bilen helt i hennes smak. Hon skröt för en väninna häromdagen "den är fullständigt automatiskt anpassningsbar, jag bara sätter mig och det enda jag behöver göra är att gasa och styra". Börjar undra om jag inte har gjort henne en björntjänst med denna bilen?
Jaja, jag ville bara bidra lite till jämställdhetsdebatten
Fast framgångar sker ibland, hon har lärt sig att nollställa trippelmätaren efter tankning och med nyckelminne och elstol, automatlåda så är den nya bilen helt i hennes smak. Hon skröt för en väninna häromdagen "den är fullständigt automatiskt anpassningsbar, jag bara sätter mig och det enda jag behöver göra är att gasa och styra". Börjar undra om jag inte har gjort henne en björntjänst med denna bilen?
Jaja, jag ville bara bidra lite till jämställdhetsdebatten

Senast redigerad av 1 Robbi, redigerad totalt 0 gånger.