Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av AndreasThn
peppe67 skrev:Är det någon mer än jag som inte kan komma in på "Min Volvo" nu på morgonen? När jag försöker logga in så blir rutan med "Logga in med ditt Volvo ID" röd som om jag skrivit in fel lösenord eller nåt, jag har provat flera gånger :(
Samma här!
av peppe67
AndreasThn skrev:
peppe67 skrev:Är det någon mer än jag som inte kan komma in på "Min Volvo" nu på morgonen? När jag försöker logga in så blir rutan med "Logga in med ditt Volvo ID" röd som om jag skrivit in fel lösenord eller nåt, jag har provat flera gånger :(
Samma här!
Ok, då har de väl något strul då.
av peppe67
MartinS skrev:Jag kan logga in...
Nu kom jag också in :-) Men till ingen nytta egentligen, det har inte hänt någon uppdatering på min sida i alla fall :-(
Idag skall ju min bil komma till Borlänge enligt vad säljaren sade för någon vecka sedan, men än så länge har jag inte hört något från honom idag, hoppas att det inte betyder något dåligt :shock:
av Wahla11
Pratade precis med min säljare och fick reda på att bilen är tillverkad o klar! Står o väntar på körning från gbg till linköping bara...dock ingen förändring på Min Volvo! Sen ska ju verkstan ha den i några dagar för extrautrustningen...

Planerad lev var från början v49-50 men blev sen bakflyttad till 17/9. Men nu ser det ut att kunna bli ännu tidigare! Skönt o skoj!
Användarvisningsbild
av joel80
17/9? Det var ett tag sen... ;)
av gavletommy
Jag har även fått regnummer på min bil från säljaren. Nu väntar transport upp till Sandviken. Det kommer att ta några veckor lät det som. Väntan är dock inte så illa då jag är på jobbresa i staterna tills mitten på november. Huvudsaken är att jag får bilen innan jul
Användarvisningsbild
av AndreasThn
AndreasThn skrev:
AndreasThn skrev:Tid är bokad för montering av tillbehören på måndag så nu gäller det bara att bilen dyker upp hos handlaren =)
Hoppas kunna hämta om en vecka 8)
Då bilen fortfarande inte dykt upp hos handlaren får jag from i eftermiddag kommer jag få en demobil tills min bil är klar.
Enl säkljaren stod den igår på Westport och väntade på transport.
Westport har nu lovat att bilen skall vara hos handlaren senast imorrn, skall då få den på tors-fredag :D 8)
Användarvisningsbild
av joel80
När beställde ni? (förlåt.. orkar inte leta bakåt i tråden.. det är många sidor.. :) )
  • 1
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 116

Är det en volvofälg?

Är Tesla Y verkligen på 360 l? J[…]

Felkod B5

Hej allihop! Vi var och kollade på en XC60[…]

Välkommen ut i trafiken