Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Jonnybcool
Bagagerumsmatta fick jag tjata till mig i alla fall, övriga mattor i bilen kan jag dock inte uttala mig om det följer med eller ej.
av Nimrod23
Är det någon som har gjort en Polestar-optimering på xc70 FWD automat med VEA-motorn som kan säga om det är värt den uppgraderingen? Det går tydligen att få optimering på XC70 D4 MY16 nu och är lite sugen men vill gärna ha lite reflektioner och input av någon som har den optimeringen på sin VEA D4 FWD XC70.
Användarvisningsbild
av Slasse
Kanske inte rätt tråd för denna fråga men var ska man välja serviceställe? Jag beställde bilen på Upplands Motor i Akalla (mest för bra bemötande) men bor 300 meter från UM i Hammarby Sjöstad. Vilken verkstad är bäst?
Användarvisningsbild
av joel80
Handlar ju mycket om vad man hittar för personlig servicetekniker..
Användarvisningsbild
av MartinS
palmqvist skrev:Gummimattor har väl varit standard så länge jag minns åtminstonde har det alltid trillat med utan kostnad + matta bagaget annars det en snål säljare
Allt handlar ju om vad det står på sista raden inte vad varke individuell post kostar... Om det står specificerat ordinarie pris på någon mattsats spelar ju ingen roll om totalen blir bra. Hellre drar jag av 30kkr på bilen och betalar för några mattor än tvärt om.
Användarvisningsbild
av AndreasThn
AndreasThn skrev:Tid är bokad för montering av tillbehören på måndag så nu gäller det bara att bilen dyker upp hos handlaren =)
Hoppas kunna hämta om en vecka 8)
Då bilen fortfarande inte dykt upp hos handlaren får jag from i eftermiddag kommer jag få en demobil tills min bil är klar.
Enl säkljaren stod den igår på Westport och väntade på transport.
av peppe67
Är det någon mer än jag som inte kan komma in på "Min Volvo" nu på morgonen? När jag försöker logga in så blir rutan med "Logga in med ditt Volvo ID" röd som om jag skrivit in fel lösenord eller nåt, jag har provat flera gånger :(
  • 1
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 116

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]