Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Har beställt en till en V70 2.4D My10...

Har betalat 1648kr via paypal så det är skottsäkert (paypal står för fiolerna om det är en blåsning, och de har muskler att ta även de värre skurkarna)
oldtimersmc skrev:Har beställt en till en V70 2.4D My10...

Har betalat 1648kr via paypal så det är skottsäkert (paypal står för fiolerna om det är en blåsning, och de har muskler att ta även de värre skurkarna)
njae, Paypal återbetalar ingenting men de är bra på att trycka på om man gör sin reklamation i tid, men de slantar inet upp några pengar.
Droopy skrev:
oldtimersmc skrev:Har beställt en till en V70 2.4D My10...

njae, Paypal återbetalar ingenting men de är bra på att trycka på om man gör sin reklamation i tid, men de slantar inet upp några pengar.
Yooru!!! de ser till att du får dina slantar ( det är den mellanskillnaden som du får betala för att du skall vara säker på att inte bli blåst, har testat i skarpt läge)...
Har ruggigt svårt att ta ett tillstymmelse till nederlag i sådana lägen. "The sky is just the limit" Ty jag är hellre korpen än den som korpen hackar...
Sharkbait skrev:
ranzor skrev:Har nu fått från tillverkaren att boxen är testad och klar för leverans, en är påväg hem till mig :) återkommer när jag testat den.. :)

Och vilken årsmodell har du?
2009, det är alltså boxen för 08- som är testad och klar v2. typ 1600:- med frakt, fick svar direkt efter betalningen att den skickas inom 2 dagar, hoppas hoppas nu.. :) men annars så är det som sagt paypal så är säkert å bra (har erfarenheter sen tidigare jag med att man får tillbaka pengarna med hjälp/från paypal om man blir blåst)
ranzor skrev:
Sharkbait skrev:
ranzor skrev:Har nu fått från tillverkaren att boxen är testad och klar för leverans, en är påväg hem till mig :) återkommer när jag testat den.. :)

Och vilken årsmodell har du?
2009, det är alltså boxen för 08- som är testad och klar v2. typ 1600:- med frakt, fick svar direkt efter betalningen att den skickas inom 2 dagar, hoppas hoppas nu.. :) men annars så är det som sagt paypal så är säkert å bra (har erfarenheter sen tidigare jag med att man får tillbaka pengarna med hjälp/från paypal om man blir blåst)

Meddelar att det har en delay med anledning av translate så håll era hästar till vi får våra produkter, skurkar simmar tätt på nätet men paypal är en garant det vet jag.
oldtimersmc skrev: Meddelar att det har en delay med anledning av translate så håll era hästar till vi får våra produkter, skurkar simmar tätt på nätet men paypal är en garant det vet jag.
Har även jag fått att de inte kunnat skicka den igår, de hade inte översatt instruktionerna än fick jag som anledning, men de skulle skicka idag, får väl se om det stämmer..
Nu så är den på väg.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 38
B230F går fett

Okej, har bytt alla packning på motorn (p&ar[…]

HVO 100

HVO 100 kan ha ett cetantal på 70 Eller i n&[…]