- tor 03 jan 2013, 15:23
Det är inte så att jag känner att jag behöver lektioner för att köra husvagn eller släp.. Tog för övrigt nästan inga lektioner när jag tog körkort heller. 1999 kostade mitt körkort inkl tillstånd, halkkörning och uppkörning tot 2700kr. Jag hade nog över 1000mil i övningskörning då jag varit en riktig plåga vid varenda resa med pappa och krävt att få köra. :)
Skulle jag ta BE vore det annorlunda, men nu eller det bara utökat B som är intressant.
Variosboy skrev:Körde upp för BE igår. Och kan bara säga att varför krångla med egen bil och släp och last osv osv när man för en rätt billig peng kan ta bilskolans bil med släp?Men får man göra det om man inte har anlitat bilskolan för något?
Det är inte så att jag känner att jag behöver lektioner för att köra husvagn eller släp.. Tog för övrigt nästan inga lektioner när jag tog körkort heller. 1999 kostade mitt körkort inkl tillstånd, halkkörning och uppkörning tot 2700kr. Jag hade nog över 1000mil i övningskörning då jag varit en riktig plåga vid varenda resa med pappa och krävt att få köra. :)
Skulle jag ta BE vore det annorlunda, men nu eller det bara utökat B som är intressant.
Polestar 2 Dual Motor MY24
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13
Hyundai Ioniq electric 2018
Såld: Polestar 2 Dual Motor MY21
Såld: V60 T4F Summum MY12
Såld: V60 D5 TE Summum MY16
Såld: V70 D3 DE MY13