Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bilnörden
Och andra sidan, så blir ju bilen lite mer unik med den prislappen, då få kommer välja detta tillbehör. Är det någon som har koll på hur många % ljus genom släpp det är i original tonat respektive otonade rutor?
Användarvisningsbild
av na96gen
Snygga sömmar! :D

Grattis igen till en snygg bil
av Droopy
Nice, vad tycker du om ljudet i PS, tog du med el utan sub?

Edit: såg att du hade valt sub nu.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Droopy skrev:Nice, vad tycker du om ljudet i PS, tog du med el utan sub?

Jag har inte pillat så mycket med inställningarna än, men så här långt så anser jag att hp i V50 -10 är kanske snäppet bättre.
Ljudet känns lite burkigt och lite mycket vibrations ljud (har inte lyssnat från cd än) men får se om jag hinner pilla lite med det under veckan.
av Droopy
Bilnörden skrev:
Droopy skrev:Nice, vad tycker du om ljudet i PS, tog du med el utan sub?

Jag har inte pillat så mycket med inställningarna än, men så här långt så anser jag att hp i V50 -10 är kanske snäppet bättre.
Ljudet känns lite burkigt och lite mycket vibrations ljud (har inte lyssnat från cd än) men får se om jag hinner pilla lite med det under veckan.
Ok, verkar inte vara några förändringar än då i PS, samma burk och skorr som i MY12, hur upplever du subben, gör den varken till el från, med den borde man ju kunna sänka de låga tonerna på de övriga elementen så man slipper en hel del av loudness effekten Audessy ger.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Den hörs det gör den, men som sagt behöver expremintera med inställningarna. Jag tycker att den låter ansträngd ibland. Kan ju vara en inställnings sak oxå, ska prova hur det låter med en oem cd.
av Fartdåre
Ljudet kommer att bli mycket bättre om ett par veckor när högtalarna blivit ordentligt inspelade.
De kan ploppa och skorra lite i början. Ta det lugnt med basen och volymen ett tag!

Grattis igen till en fin kärra.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Relä bränslepump

Då väcker jag liv i denna tråd. G[…]

Jag skulle börjat med att kolla/byta batt.

Det sitter bara en vanlig MAP-sensor (3-stift) p[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil an[…]