Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Cox
Som sagt jag reggade mig i slutet av maj, skickade mail för 2 veckor sedan.
stendött från deras sida, bortsett från reklam utskicken det fungerar jätte bra var och varannan dag dimper det in i mailen. Får nog regga av dessa skit mail
Cox skrev:Asså naturligtvis inhandlades denna från Volvo,kostnad 8900 samt merparten går troligtvis till Polestar.Sedan kan man göra detta
http://polestar.se/sv-SE/Kontakt/Registrera/
Klarnar det nu ?
Ja det klarnar , så vad du är ute efter är "give aways" från Polestar ..ja, ibland kan man bli lite upprörd över att man inte få sina "gratis prylar" :mrgreen:
av Cox
Gratis nja har ju pyntat 8900 kr för reklamen bak på luckan :D
Men som det verkar vill Polestar inte ha den marknadsföringen bak på en Volvo :D
Så man undrar ju som sagt om någon lyckats få detta hemskickat som utlovat.
Användarvisningsbild
av gooose
Om du tar det emblemet Så tar jag det bakom grill emblemet :-)-)

Jag Vill ha det Blåa som grillen sitter fast i
Det enda sättet för mej att acceptera en C30 skulle vara denna modell
C30 är fel för mej på alla sätt för mina familjeförhållanden men för denna kan jag tänka mej att göra ett undantag
//Goose
Jag mailade efter kontorstider igår och frågade om det fanns någon vits att registrera sig och hänvisade till denna tråd.

Fick kl.07.53 imorse nedanstående svar
Hej Anders,

Tack för att ni valde Polestar Performance!

Anledningen till att Polestar ska skicka dessa dokument är att certifikatet är en Polestar-handling och vi ligger inte on-line med Volvo-handlarna för en utskrift direkt efter optimeringen. Sen har vi fått förseningar i produktionen av de paket som ska skickas, därav några besvikna personer som väntar på sitt paket.

Men nu är vi beredda på att leverera och vi hoppas du vill ha den värde-handling som följer med i paketet tillsammans med emblemet?

Fyll i uppgifterna på hemsidan så kommer det ett paket med posten; http://polestar.se/sv-SE/Kontakt/Registrera/

Med vänlig hälsning
Det tycker jag var väldigt snabbt svarat :)
Registrerade mig idag och hoppas det kommer ett emblem med posten lika snabbt :)
Användarvisningsbild
av FWH
Jag gjorde min reg bes idag.
Ingen vägning eller så, de kollade VIN nummer och pappret från Volvo verkstaden och knappade lite på datorn.

Bilprovningen i Högdalen.

Jag fick lådan med emblem etc när programvaran laddades in, men de ligger orörda kvar i sin låda...
Användarvisningsbild
av Brainy
Brainy skrev:Jag mailade efter kontorstider igår och frågade om det fanns någon vits att registrera sig och hänvisade till denna tråd.

Fick kl.07.53 imorse nedanstående svar
Hej Anders,

Tack för att ni valde Polestar Performance!

Anledningen till att Polestar ska skicka dessa dokument är att certifikatet är en Polestar-handling och vi ligger inte on-line med Volvo-handlarna för en utskrift direkt efter optimeringen. Sen har vi fått förseningar i produktionen av de paket som ska skickas, därav några besvikna personer som väntar på sitt paket.

Men nu är vi beredda på att leverera och vi hoppas du vill ha den värde-handling som följer med i paketet tillsammans med emblemet?

Fyll i uppgifterna på hemsidan så kommer det ett paket med posten; http://polestar.se/sv-SE/Kontakt/Registrera/

Med vänlig hälsning
Det tycker jag var väldigt snabbt svarat :)
Registrerade mig idag och hoppas det kommer ett emblem med posten lika snabbt :)
Det där var 13/9, jag har fortfarande inte fått något... Mailade och frågade om det är på gång den 25/1 men har inte fått något svar på det mailet. Mailar igen nu.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12
Lyfta bilen

Det står i manualen (nedladdningsbar fr&arin[…]

Klonkar från kardan?

Hej, jag har en V70 2001 2.4T AWD. Körde inna[…]

@mimeck , På stereon eller vattenfallet d&a[…]