Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Det är inget du kan räkna ut utan det styrs av vad begagnatköparna är beredda att betala. Leasingbolagen använder nettopris x 0,46 i sina kalkyler som riktvärde. Detta blir då ett lägsta värde för att förhindra att leasingtagaren blir skyldig leasingbolaget pengar när han byter in bilen.
VolvoB20 skrev:
Appel skrev:Posör, jo antagligen... Jag har faktiskt kört lite grusväg, rätt sakta dock för att inte riskera att det skulle stritta några stenar på lacken. Dock har jag passerat några trottoarkanter med lätthet :D
Bilmissbruk :D :D :D Grusväg, 4wd och dubbelturbo som du har kräver ju 100 blås i ingången på böjarna, breda ställ, mycket motstyrning och så styr du med gasen med 4 hjulsspinn. Dubbelkolla i backspegeln så dammolnet bakom bilen är lika stort som efter Björn Waledgård i Safarirallyt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jag har faktiskt gasat hyfsat friskt nu när det har varit mycket snö på lite mindre vägar, riktigt skoj!! Tyvärr så tar antisladd och antispinn bort lite av det roliga, men det kanske är tur det, jag kan ju inte beställa en ny ifall det går åt pipsvängen.... :-O)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Men jag förstår inte riktigt. Kan de in[…]

Nu när dom har tagit bort körlägesr[…]

Haha, vi har olika synsätt märker jag. […]

077 och 085 skillnad

Vet någon om det är någon skillna[…]