Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av perhall
Keyless funkar nu. Vid ett tillfälle när jag testade utan nyckeln i så funkade det inte, vet inte varför. Jag är inte helt imbecill men lite trög ibland, dock fattar jag vad keyless är och det har och har jag haft i ett par bilar:)
Saken är den att keyless och elbaklucka är rätt menlösa grejer, tycker jag. Men till Audin finns ett teknikpaket med dessa två saker + fyrzonsklima och värmestolar bak för 16000 minus rabatt. Så jag slog till på det. Ja, ni vet hur det är när man handlar. Saknar inte de grejerna (keyless, elbaklucka) när jag sätter mig i T4:an, men kanske till vintern...
/PH
Användarvisningsbild
av Rillee
Själv tycker jag att tvåzonsklima är onödigt men alla är vi olika. :lol:
Jag tycker att både keyless och eldriven baklucka är skitbra, som ungarna säger. Speciellt nu när jag gjorde så att det går att fjärrstänga luckan också.
av Erixs
apersson850 skrev:Jag tycker att både keyless och eldriven baklucka är skitbra, som ungarna säger. Speciellt nu när jag gjorde så att det går att fjärrstänga luckan också.
+1 på denna Keyless är "soft" men inte något man trodde att man behövde förrän man har det :D.
av Daniel73
Dåligt batteri i nyckeln?
av Mwi
apersson850 skrev:Jag tycker att både keyless och eldriven baklucka är skitbra, som ungarna säger. Speciellt nu när jag gjorde så att det går att fjärrstänga luckan också.
Eldriven baklucka är väl så där, när man har semesterpackat bilen så kan man ju behöva tvinga igen luckan och det är lättare på en manuell, eldrivet bara öppnar ju för klämmskyddet.
av Droopy
Rillee skrev:Själv tycker jag att tvåzonsklima är onödigt men alla är vi olika. :lol:
Problemet med 2zon och 4zon el 6zon är ju att det såklart inte fungerar i en bilkupe, så det är ju en rätt så meningslös grej. Därför är jag fortfarande så jäkla irriterad på att man måste pilla på 2 rattar så fort man ska ljustera värmen/kylan.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 19

Häromdagen kom en eventuell indikation p&arin[…]

V502.0D spridarfråga

Det är mekonomen verkstad som dragit slutsats[…]

Keyless/Nyckeldosa

Sen 1 månad tillbaka krånglande l&arin[…]