Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Japp det är det, förr i summum kunde man välja dynamic alt. comfort. Jag tycker dom är riktigt bekväma. :)
av pumpnasare
Smaken som baken, ca 2 cm kortare i sitsen och inget jag klarar mina resveckor i.
Sundsvall - Kiuna eller i övrigt 50 till 100 mil och kliva med värk i ben och arslet valde jag bort :wink:
av Elmeholt
En helt anna sak, har man VOC så sitter en sim-korts-hållare i handskfacket så man kan köra wifi-hotspot tex, min fråga är. Klarar den enbart 3G eller även 4G?
Användarvisningsbild
av bibbedlizard
Elmeholt skrev:En helt anna sak, har man VOC så sitter en sim-korts-hållare i handskfacket så man kan köra wifi-hotspot tex, min fråga är. Klarar den enbart 3G eller även 4G?
Tror det bara är 3G tyvärr.
av Elmeholt
pumpnasare skrev:Jag beställde en D4e Summum för att slippa dom obekväma stolarna :oops:
Vilka stolar är det du menar är så obekväma?
Är kinetic- och momentum-stolarna likadana (bortsett från skinnranden på momentum) ?
av Elmeholt
bibbedlizard skrev:
Elmeholt skrev:En helt anna sak, har man VOC så sitter en sim-korts-hållare i handskfacket så man kan köra wifi-hotspot tex, min fråga är. Klarar den enbart 3G eller även 4G?
Tror det bara är 3G tyvärr.
Ringde volvo, ja bara 3G. Det måste jag säga är dåligt faktiskt, och i sann volvo-anda så kommer man inte kunna uppgradera när 4g-modemen kommer till V70 heller.
av pumpnasare
Elmeholt skrev:
pumpnasare skrev:Jag beställde en D4e Summum för att slippa dom obekväma stolarna :oops:
Vilka stolar är det du menar är så obekväma?
Är kinetic- och momentum-stolarna likadana (bortsett från skinnranden på momentum) ?
Stolarna i Sport är kortare i sittdynan och hårdare, jag trivdes inte med dom helt enkelt.
Användarvisningsbild
av Robbi
Fick min XC70 sport edition och jag gillade verkligen stolarna. Ska ta en liten tur från göteborg-stockholm imorgon så vi får väl se hur de känns efter 50 mil.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 21

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]

Ja ska man, som nu för tiden, spotta ur sig e[…]

Identifiering Volvofälg

Dessa fälgar sitter på min 740 GLT 16V[…]

Nu fick jag äntligen mössa att sätt[…]