Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Rackarn
StefanN skrev:
Rackarn skrev:Det blev så att jag köpte bilen i alla fall!
Släng upp lite bilder.
Hämtar bilen först imorgon! Du har inte kvar Bor fälgarna till förra bilen antar jag?
Användarvisningsbild
av Perra83
mikebike skrev:
Its1more skrev:781:-, Volvia, Solna, garage, full bonus, helförsäkring upp till 1000 mil.
Jag betalar något mer, upp till 1500 mil.
Står på gatan, men garage ger ingen lägre premie hos Volvia.
Inget påverkar premien till det bättre.

Har gått från att vara ung med lägenhet och parkerat på gata/parkering. Nu med hus, över 30år låst och larmat garage. Ser ingen skillnad.
av Lövet
Garage ger ingen större skillnad eftersom försäkringsbolaget inte kan lita på att bilen står regelbundet i garaget ändå. Det korrelerar dåligt med skadekostnaderna med andra ord.
av Schmoyoho
Så ovanligt med MY14+ T6:or att det nästan är lite vackert när de dyker upp. Riktigt snygg exteriör. Lite synd för säljaren att när en bil väl faktiskt är fullutrustad så underlåter man säga det, det som är ett så magiskt begrepp på blocket? Edit: saknas backkamera och eluppvärmd vindruta så där föll den ändå.
av Rackarn
Schmoyoho skrev:Så ovanligt med MY14+ T6:or att det nästan är lite vackert när de dyker upp. Riktigt snygg exteriör. Lite synd för säljaren att när en bil väl faktiskt är fullutrustad så underlåter man säga det, det som är ett så magiskt begrepp på blocket? Edit: saknas backkamera och eluppvärmd vindruta så där föll den ändå.
Tror inte heller den har det ack så livsviktiga "Elektriskt nedfällbara nackstöd" Sedan har den ju gått åt västkust-hållet så den är säkert sönderrostad! (Bra där, bra argument!)
Användarvisningsbild
av na96gen
Hmm hur fort kan man ta sig till Borås.. :shock:
  • 1
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 149
Svårlösta vibrationer

Mycket man kan ha. En av mina kusiner har en maski[…]