Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Som jag skrivit tidigare i denna tråd så finns inte enheten klar än då den inte blivit testat, kollade lite på deras beställningssida jag med och det verkade som om man tryckte på köp så hamnade man på beställningssidan för v.1 och inte v.2 :/ men kom gärna med uppdatering vad som händer, inväntar mailet från dem fortfarande att det är testat och klart, fick ett mail för någon dag sedan att de inte glömt bort mig.. :)
Fick följande mail från dom nu precis..
Hello Jörgen,

Unfortunately, there is no good news. Volvo every year changes of dashboard software. It's a big challenge for the study of the BUS. I will let you know the progress. I'm afraid to give any time information. We have a lot of questions on such cars, I hope that a solution will soon.
oldtimersmc skrev:Min tolkning är en annan.
Överrubriken säger My08-My12 så jag tolkar det som att det går utmärkt att beställa till tidigare modeller med (men jag kan ha fel) står att på My12 6-knappars dosa så så blinkar den inte som svar och vill du ha detta så får du byta till en my13.
Nja, väljer man en tidigare årsmodell i tillbehörskatalogen finns inte längre alternativet med fjärrstart via orginalnyckeln. Men jag hoppas ändå att du har rätt :)
Har fått svar. " de jobbar på det" men verkar inte hajja vad jag har för VIN?
Mao verkar lite darrigt för jag har uppgivit mitt korrekta VIN och de kan inte detektera det.
+Att det förekommer kyrilliska bokstäver i deras svar, kan stämma till eftertanke...

Hello Per,

"
Thank you for your order! Unfortunately for last Volvo generation, we have not tested the module yet (Volvo changes the bus every year). I have several clients with the same car that await. I hope we will be able to test soon. I'll keep you posted.

Please check the VIN number. I could not decipher. Or please tell us the year and model. Please tell me, what the remote control you plan to use?

Best Regards
Alex Viner
http://www.autoplugin.de

10 окт. 2013 г., в 0:52, mail@autoplugin.de написал(а):

Name: per "
Har just beställt och betalat för en My10 så snart så får vi facit...
Pelle
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 38

Hej Hur är det med Volvos laddhybrider skall[…]

Använd trodo.se eller aeromotors.se Febi Bil[…]

12V-uttaget i mittkonsolen.

Har ni kollat att säkringen är hel, sv&a[…]