Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bilnörden
na96gen skrev:Cool bil! Hur är känslan med läderinstrumentbrädan?
Den känns lite väl hård, kunde vara lite mjukare men den ser ok ut. Är kanske inte riktigt värt dom pengarna som man får lägga, men det är mycket snyggare än plast.
av pergrein
Tror du att du kan fixa en bild på den?

Mvh
Per
av pergrein
Tror du att du kan fixa en bild på den?

Mvh
Per
Användarvisningsbild
av na96gen
Bilnörden skrev:
Den känns lite väl hård, kunde vara lite mjukare men den ser ok ut. Är kanske inte riktigt värt dom pengarna som man får lägga, men det är mycket snyggare än plast.
Det var ju lite synd, ja priset är lite högt kan jag hålla med om, 7000 hade kanske varit mer rimligt.

Väntar med spänning på bilder.. :D
Användarvisningsbild
av Bilnörden
na96gen skrev:
Bilnörden skrev:
Det var ju lite synd, ja priset är lite högt kan jag hålla med om, 7000 hade kanske varit mer rimligt.

Väntar med spänning på bilder.. :D
Det är ju inte så att jag ångrar mig, skulle jag beställa bilen idag med det jag vet, så skulle det bli en likadan.
av MartinTH
Grattis till en mycket snygg bil!

Gillar instrumentbrädan i läder. Den är även snygg i brunt, då får man beiga kontrastsömmar också.
Användarvisningsbild
av Bilnörden
MartinTH skrev:Grattis till en mycket snygg bil!

Gillar instrumentbrädan i läder. Den är även snygg i brunt, då får man beiga kontrastsömmar också.
Tack. Japp det är det, åf hade en sån i hallen med beige inredning
av pergrein
Ja det är ju snyggt med läderbrädan :D Men 10000kr utan rabatt är ju i dyraste laget tycker jag men snygg är den och ger ju mer lyx känsla i kupen. Runt 5000kr skulle jag kunna betala för den och då tror jag fler skulle köpa den och det är nog många som inte vet att den finns.

Mvh
Per
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
Relä bränslepump

Då väcker jag liv i denna tråd. G[…]

Jag skulle börjat med att kolla/byta batt.

Det sitter bara en vanlig MAP-sensor (3-stift) p[…]

AI svarar med: "342 i Orbit: denna ventil an[…]