- sön 05 feb 2012, 20:45
Hoppas det löser sig smidigt för dig också. Antar att du liksom jag kommer att undvika kungens kurva för ett tag fram över
Knuten skrev:Volvia var bra att ha att göra med, liksom Bilia. Jag hade dock tur sim fick delar väldigt snabbt. Enligt verkstaden snos det så mycket r-design från bilar att det kan ta tid att få fram sakerna från Volvo.MathiasSV70 skrev:Volvia var riktigt bra att ha att göra med när det gällde mina stulna R-Design saker. Blev bestulen på tisdagen och på fredagen hade jag nya saker på plats, dock 1.800 kr fattigare. Har i helgen sett ett antal V70 R-design utan grill och kåpor. Trist att folk inte kan skilja på mitt och ditt. I mitt fall hade tjuvarna dock inte skadat bilen i alla fall. Man skulle önska att Polisen satte ut en V70 som bete i Kungens Kurva och att de sedan väntade med videokamera i en skåpbil. Känns som om de skulle få napp ganska fort! Aldrig mer Kungens Kurva för min del!Tack de känns lite bättre att höra! Hoppas de kan gå lika smidigt för mig.
Hoppas det löser sig smidigt för dig också. Antar att du liksom jag kommer att undvika kungens kurva för ett tag fram över

Volvo V90 D4 AWD Business advanced
Volvo V70 2,5FT R-design MY11
Volvo V70 2,5FT R-design MY11