- mån 13 jun 2011, 17:23
He he... jaa du. Jag vet knappt nåt töntigare än "att glida runt på en HD". Det ska vara att röka kanske. De överskjutande pengarna kommer väl till pass ändå. Dessutom spar jag in några tusenblappar på skatten och verkar betala ungefär lika vid pumpen. Vill man ha en snål diesel med kraft får man nog snegla lite åt andra märken som har modernare grejer.
VolvoB20 skrev:Soulman skrev:Jag förstår inte diskussionen riktigt. Jag kör en T4 som kostar i grund 249.900 och en D5 343.000kr enligt Volvocars. Vad går jag miste om när jag inte köper en D5?Jadu, missar och missar..... du kan ju köpa en Harley Davidsson för mellanskillnaden på ca 100.000 kr och glida hela sommaren på den-)
He he... jaa du. Jag vet knappt nåt töntigare än "att glida runt på en HD". Det ska vara att röka kanske. De överskjutande pengarna kommer väl till pass ändå. Dessutom spar jag in några tusenblappar på skatten och verkar betala ungefär lika vid pumpen. Vill man ha en snål diesel med kraft får man nog snegla lite åt andra märken som har modernare grejer.
VW Tiguan R-Line 211hk TSI DSG 2012 med extra allt.