- fre 17 dec 2010, 21:24
Man får vara glad att man är nöjd med bilen - det är huvudsaken :) Jag funderar ju också på en till nu när den går att beställa igen.
lobbysleeper skrev:Menar de att den bara säljs i R-design utförande? (tråkigt för oss som åker r-design idag att det blir en dussinbil)Hmmm....jag ville inte ha R-design-inredningen när jag beställde för lite mer än ett år sedan och fick välja summum och sedan sportchassit och dynamicstolarna separat. Landade på 402.000 kr........Då är jag mest lurad av alla, ha, ha :) Skämt åsido - Det kommer alltid nya erbjudanden där det som var tillval blir standard. Se bara på Bluetooth och USB. På min förra V70 MY08 kostade bara USB hälften av vad navigatorn kostade och nu är det std från momentum eller liknande. Det var tom tillval på Summum i början.
Man får vara glad att man är nöjd med bilen - det är huvudsaken :) Jag funderar ju också på en till nu när den går att beställa igen.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson