Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av sandberg80
Fasiken vad glad jag är att jag beställde vit. Den är vansinnigt snygg. Vansinnigt snygg!

Men jag tog originaltoningen, kanske var en miss. Vad gav du för solfilmen?
Användarvisningsbild
av palmqvist
Någon som har något förslag på hur mycket toning man skall lägga på orginal tonade rutor för att få 5% ljusgenosläpp resp 20% genomsläp?
Användarvisningsbild
av Joru
Wow! Oerhört snyggt!!!
Tycker oxå att den är fantastiskt snygg i vitt. Jag valde dock svart samt utan emblem. Blir som synes väldigt stilrent.
Ska hämta min bil nästa torsdag och det ska bli riktigt kul att se hur den ser ut.
Grattis till en fin bil!
Användarvisningsbild
av opA
Lite ljusmörk toning på främre sidorutorna nu med så kommer de se ännu snyggare ut ;) 8)

Fruktansvärt läckert.. tänk att få vara med om en ny bil någongång i sitt liv..
av sandberg80
opA skrev:Lite ljusmörk toning på främre sidorutorna nu med så kommer de se ännu snyggare ut ;) 8)

Äh. Man lever bara en gång. I värsta fall får man vara med på lyxfällan och bli kändis 1 timme! :-O)
Användarvisningsbild
av supersonic
sandberg80 skrev:
opA skrev:Lite ljusmörk toning på främre sidorutorna nu med så kommer de se ännu snyggare ut ;) 8)

Äh. Man lever bara en gång. I värsta fall får man vara med på lyxfällan och bli kändis 1 timme! :-O)
Okej... ;)
av lobbysleeper
Äh, beställde borttag av emblem jag med nu! :D Blir snyggt.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 18
850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]

Nu har bilen vart in på säkning med H[…]

Ny stereo i min s40 2004