Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

ErikViking skrev: Dessvärre är det så med Apple produkter, dom målar gärna in sig i ett hörn. Prova att försöka ansluta till en annan telefonmodell via Bluetooth !?

Tack för tipset men mitt inlägg är 14 månader gammalt. Har dessutom inte BT.
ErikViking skrev:Dessvärre är det så med Apple produkter, dom målar gärna in sig i ett hörn. Prova att försöka ansluta till en annan telefonmodell via Bluetooth !?
Hörn? Apple ändrade hur iPod laddas för många år sen. Dessvärre är det Volvo i detta fall som när de började med sitt iPod tillbehör valde den vid tidpunkten ej aktuella standarden.
Mig veterligen har Apple, som enda tillverkare, haft samma anslutning sedan man lanserade den första iPoden tilll den senaste iPaden. Vilken annan tillverkare har hållt vid samma standard så länge?
kave skrev:
ErikViking skrev:Dessvärre är det så med Apple produkter, dom målar gärna in sig i ett hörn. Prova att försöka ansluta till en annan telefonmodell via Bluetooth !?
Hörn? Apple ändrade hur iPod laddas för många år sen. Dessvärre är det Volvo i detta fall som när de började med sitt iPod tillbehör valde den vid tidpunkten ej aktuella standarden.
Mig veterligen har Apple, som enda tillverkare, haft samma anslutning sedan man lanserade den första iPoden tilll den senaste iPaden. Vilken annan tillverkare har hållt vid samma standard så länge?
Har bara hört att alla vänner med IFåne har problem med BT och sina bilar :-)
Kan du skicka en fil från en Ifåne till en SonyEricsson telefon, Tex?
Klart du kan, genom att använda appen "bump" eller liknande. Aldrig varit några problem med min bluetooth anslutning. 8)
ErikViking skrev: Har bara hört att alla vänner med IFåne har problem med BT och sina bilar :-)
Kör du vidare i din övertygelse med Symbian, UIQ, Windows Mobile eller något annat nerlagt OS om det nu fungerar så bra.
Nu är iPhone den telefon som förmodligen används i 95% av fallen med Bluetooth i bilar och annat så det vore ju väldigt märkligt om det vore någon annan telefon man hörde talas om, oavsett om det är problem eller inte.
Vilken annan telefon menar du att du kan koppla in i iPod anslutningen till en Volvo?
kave skrev:
ErikViking skrev: Har bara hört att alla vänner med IFåne har problem med BT och sina bilar :-)
Kör du vidare i din övertygelse med Symbian, UIQ, Windows Mobile eller något annat nerlagt OS om det nu fungerar så bra.
Nu är iPhone den telefon som förmodligen används i 95% av fallen med Bluetooth i bilar och annat så det vore ju väldigt märkligt om det vore någon annan telefon man hörde talas om, oavsett om det är problem eller inte.
Vilken annan telefon menar du att du kan koppla in i iPod anslutningen till en Volvo?
De flesta har mottagningsproblem med Ifåne, men det gäller inte bara BT och bilar.
Nej nej, jag pratar inte om dessa gamla OS. Android funker super med BT i min Volvo.
Tror inte en sekund att 95% av de som använder BT i bilar är Ifåne ägare! Vad har du hittat den informationen, källa?

Har inte sagt nått om att koppla ihop andra saker med iPod anslutningen i bilen, den anslutingen fick jag på köpet, jag använder USB anslutningen för musik.

Vägrar gå på Apple flugan och hysterin, "same same but more expensive" :-)
ErikViking skrev: De flesta har mottagningsproblem med Ifåne, men det gäller inte bara BT och bilar.
Vad har du hittat den informationen, källa?

Och med "flesta" menas >50 %. Det är en bit ifrån de 0.55 % som klagat på problemet, eller de 1.7 % som lämnat tillbaka sin iPhone 4.
Tartryffel skrev:
ErikViking skrev: De flesta har mottagningsproblem med Ifåne, men det gäller inte bara BT och bilar.
Vad har du hittat den informationen, källa?

Och med "flesta" menas >50 %. Det är en bit ifrån de 0.55 % som klagat på problemet, eller de 1.7 % som lämnat tillbaka sin iPhone 4.
Källan...är mina vänner som gått på niten att gynna Apples risiga produkter. Som just nu är så rädda att dom stämmer allt och alla:-)
Så vad kommer dina 95% i från..?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Har en 2022a, verkar inte ha några problem m[…]

D4 VEA dricker olja

Kollade lite närmare på ihop­sä[…]

https://www.biltema.no/kontor-teknikk/tv-utstyr/an[…]

Är detta helt separerat från dieselpart[…]