Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

VolvoB20 skrev:Låter bra. Pansarplåt i V70II då eller så man slipper dörruppslag ?
Ja precis, plus 8 lager kevlar så att ev. kulor inte ska gå igenom dörren.

Nä, men den är starkare, så träffar dom "rätt" så blir det ingen buckla. Lister på sidan räddar bara om andra bilen också har lister, eller om den andra dörren passar precis i formerna. Trots att jag är superförsiktig med var jag parkerar så har jag fått uppslag på både XC90in och C70in. Dom har iofsig blivit lite vandaliserade några gånger också :???: :evil: :-(O)
XC90_Executive skrev:
VolvoB20 skrev:Låter bra. Pansarplåt i V70II då eller så man slipper dörruppslag ?
Ja precis, plus 8 lager kevlar så att ev. kulor inte ska gå igenom dörren.

Nä, men den är starkare, så träffar dom "rätt" så blir det ingen buckla. Lister på sidan räddar bara om andra bilen också har lister, eller om den andra dörren passar precis i formerna. Trots att jag är superförsiktig med var jag parkerar så har jag fått uppslag på både XC90in och C70in. Dom har iofsig blivit lite vandaliserade några gånger också :???: :evil: :-(O)
Aldrig kul när folk inte kan visa respekt för andras egendom.
Har inte med tråden att göra kanske men XC90_Executive, jag måste fråga hur många och vilka bilar du har? XC90 och C70 har jag förstått men av tidigare inlägg förstår jag att du även har S80N? Är alla lika fullmatade? Hygglig bilpark hur som helst :-)-)
VolvoB20 skrev:
XC90_Executive skrev:Det sitter starkare grejer i dörrarna utan lister. Så man får inte bucklor jättelätt bara för att det inte sitter lister.
Låter bra. Pansarplåt i V70II då eller så man slipper dörruppslag ?
Och brun hammarlack istället för den seashell jag har idag :wink:
Amli skrev:Aldrig kul när folk inte kan visa respekt för andras egendom.
Har inte med tråden att göra kanske men XC90_Executive, jag måste fråga hur många och vilka bilar du har? XC90 och C70 har jag förstått men av tidigare inlägg förstår jag att du även har S80N? Är alla lika fullmatade? Hygglig bilpark hur som helst :-)-)
Du har PM. :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Motorvärmare 850

Hej. Volvo 850 -95 5252FS utan turbo och numera &a[…]

Hej. Har för mig att det finns två olik[…]

Volvo 740 startar inte

Hej, Japp batteriet är laddat, har även[…]