Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

StefanN skrev:Bildelsbasen. 612:- om du nöjer dig med den jag har. Den har inte indikering på växelläget i toppen.
Visste inte att det fanns med indikering av växelläget i toppen och vet inte heller på rak arm om min V70 D4 -15 har detta eller inte. Får ut och kolla. :-) Vet du vilka modeller/årsmodeller som har indikeringen och vilka som saknar den?
StefanN skrev:Kolla första inlägget i tråden.
Såvitt jag kan se framgår inte svaret där. Men av senare inlägg att döma försvann indikeringen på knoppen med årsmodell 2014 eftersom den då lades in i kombinationsinstrumentet istället.
Norrortvolvo skrev:bara det att frun kommenterade det hela med: Åhhh ska det börjas att modifiera nu igen.
Sanningen att säga är det nog det som hindrat mig från att dyka ner i garaget och se till att få jobbet gjort...
andersuw skrev:
StefanN skrev:Bildelsbasen. 612:- om du nöjer dig med den jag har. Den har inte indikering på växelläget i toppen.
Visste inte att det fanns med indikering av växelläget i toppen och vet inte heller på rak arm om min V70 D4 -15 har detta eller inte. Får ut och kolla. :-) Vet du vilka modeller/årsmodeller som har indikeringen och vilka som saknar den?
2013 är årsmodellen med indikering i toppen.
JAg har.
mattish skrev:Vad är det du vill komma åt med den?
Den nya knoppen kom väl 2014 till manuella V60/70 ?
Vill komma åt den snygga plastknoppen. Bara knoppen passar inte rakt av på en v60 2012. Har testat. Så tänkte byta hela växelväljaren om det är möjligt. Stör mig så mkt på den fula skinnbollen till knopp jag har idag.
Senast redigerad av 1 benny10, redigerad totalt 0 gånger.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 26
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic