- fre 29 jan 2016, 17:59
Viken motor har du i din? ser inte alls ut som 2,4d å d5 iaf som jag trodde du har :D
Moderator: Moderatorer
erbe skrev:Viken motor har du i din? ser inte alls ut som 2,4d å d5 iaf som jag trodde du har :D
erbe skrev:Viken motor har du i din? ser inte alls ut som 2,4d å d5 iaf som jag trodde du har :DDet är samma motor 2.4d och D5 =likadana motorer samma allt men olika program.
oldtimersmc skrev:Skall leta efter COX:s inlägg (han är från Härnösand = kunnig och seriös).Såhär ser det ut
Skrev ett långt inlägg som landade i den digitala kyrkogården...
Studera slangarna ser det ut att vara en naturlig dragning så är det det ser det udda ut ex snedrag korsläggning så är det fel
Testa att byta plats på dem och ser det mer naturligt ut så är det så det skall vara.

Lrsn93 skrev:Du hade isär kopplingen "blå", skulle ju kunna vara så att slangarna sitter rätt i ena änden men fel i andra...oldtimersmc skrev:Skall leta efter COX:s inlägg (han är från Härnösand = kunnig och seriös).Såhär ser det ut
Skrev ett långt inlägg som landade i den digitala kyrkogården...
Studera slangarna ser det ut att vara en naturlig dragning så är det det ser det udda ut ex snedrag korsläggning så är det fel
Testa att byta plats på dem och ser det mer naturligt ut så är det så det skall vara.
GUL ska på kylaren
SVART ska på termostathuset
Jag hade isär båda som är markerat med blå
Dom andra 2 slangarna går in i torped väggen,
Kanske därför det inte får plats mer kylvätska?
Hmm, vad tror du?
Men ska göra som du sa och kolla ifall det ser ut som en original dragning :)
Men måste bort med batteriboxen och filterlådan igen... ;-//