Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av the_dolph
Det ska vara ventilerade säten. Synd att man bor 50 mil bort annars hade jag också åkt och kollat på den.

Skickat från min D6503 via Tapatalk
Användarvisningsbild
av na96gen
Den var inte såld kvart i tre idag if, men en person kommer imorgon kl 11 när de öppnar. Det är en hel del utrustnng som saknas i texten. Tec inscription klädsel med ventileradestolar även el på passagerar stolen, four-c chassi, premium sound ned ev baslåda, läderklädd i-panel, avtagbart drag. Inte Polestar, RSE, backkamera eller elmotorv.
Ska enl säljaren vara i mycket fint skick, en repa på kofångaren bak dock. Bra däck å nästa service i maj.
Dock på sommardäck så svår att provköra.
Vart lite sugen att byta upp mig men håller mig tills en 14 el 15 kommer ut.
Kan helt klart rekommendera denna, vettigt pris med tycker jag.
av Rackarn
na96gen skrev:Den var inte såld kvart i tre idag if, men en person kommer imorgon kl 11 när de öppnar. Det är en hel del utrustnng som saknas i texten. Tec inscription klädsel med ventileradestolar även el på passagerar stolen, four-c chassi, premium sound ned ev baslåda, läderklädd i-panel, avtagbart drag. Inte Polestar, RSE, backkamera eller elmotorv.
Ska enl säljaren vara i mycket fint skick, en repa på kofångaren bak dock. Bra däck å nästa service i maj.
Dock på sommardäck så svår att provköra.
Vart lite sugen att byta upp mig men håller mig tills en 14 el 15 kommer ut.
Kan helt klart rekommendera denna, vettigt pris med tycker jag.
Japp det är jag som är den som kommer 11. Men visst är det Bensinvärmare i alla fall? Har inte hunnit prata med säljaren så mycket idag då jag jobbat och inte la ned någon tid om någon hade gjort slag i saken och köpt den under dagen.
Användarvisningsbild
av na96gen
Japp värmare med Volvo on call så du kan start den från telefonen.
Användarvisningsbild
av na96gen
Ja det är ett måste, lägg på Polestar med. :twisted:
Användarvisningsbild
av na96gen
StefanN skrev:
na96gen skrev:Japp värmare med Volvo on call så du kan start den från telefonen.
Vet du det med säkerhet? Det är ju inte standard.
Säljaren sa det då jag frågade om utrustningen.
av Rackarn
Det blev så att jag köpte bilen i alla fall! Den var finare än bilderna visade och hade all utrustning jag ville ha och var beredd att betala för. Fick med en takspoiler, men Polestar gick inte ens att göra pris på. Han menade att de bytt in bilen för 234.000:- Känns osannolikt, men vad ska man säga? Ska hämta den om 1-2 veckor och måste hitta vintersulor till dess. Vet ni av några med dubb som är 245x40x18" så hör av er!
  • 1
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 149

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling

Rasslar det lika om du trycker lite lätt p&ar[…]

Money talks. Med begränsade resurser så[…]

Motorhuv öppen?