- lör 06 aug 2011, 11:41
Steff 99 skrev:Nä det är ju inte lätt att veta iofs. Alla har vi väl olika preferenser när vi väljer bil. Dock ska man ha i åtanke att kombiutrymmet räcker gott i både 5an och i V70 till dom allra flesta. Önskar man mer utrymme så får man väl titta vidare på MB Eklasse. ;-//NiKeMaN skrev:Det är inte lätt att veta att du utelämnar vissa saker och att man skall läsa dina svar också mellan raderna, hade du skrivit detta så hade det varit enklare, för när jag talar om utrymme så gäller det inte bara förarplatsen, normalt köper de flesta en kombi för att kunna lasta, annars är det ett ganska onödigt val.
Det jag inte tog med i min argumentering jag skrev från början var just lastutrymmet och baksätet. Varför? Jo normalt sett så sitter jag själv fram. Nu har jag själv inte barn - men har man det så sitter dom bak och eftersom att dom är mindre än en vuxen person så får dom med lätthet plats i baksätet på både en V70 och 5-serie. Lastutrymmet anser JAG som fullt gott i både V70 och 5-serien. Har man behov av det största möjliga utrymmet - så har jag ju redan reserverat mig för detta när jag skrev: "ÄVEN OM VOLVON OCKSÅ HAR SINA FÖRDELAR".
Men ursäkta att jag trampade på din ömma tå. :(