PEETER skrev:perhall skrev:PEETER skrev:Håller med dig..Vad är problemet? kör på vad ni vill och skit i andra!! Bara så ni vet jag kör på bensin och skiter i miljön.hahahaaa
Ja, det var jätteroligt. Blir väldigt sugen på att flytta till Karlskoga. Det är ju en sån där stor stad där ingen bryr sig om vad andra gör.
Här bor folk som kan tänka själv och göra som dom själva vill utan pekpinnar.Här har vi Gälleråsen vad har ni i fjollträsk?
Ingenting faktiskt, förutom en massa miljöbilar. Ångrar att jag inte flyttade till Karlskoga för länge sen. Var där för 15 år sen och gjorde nog en missbedömning som inte stannade.[/quote]
Kul att du har lite humor iallafall ;)[/quote]
Ja, jag har kvar ett kort på anslagstavlan "Kultur i Karlskoga" - den var helt tom - finns den kvar? Ha det, och back to topic... 2,5FT R-Design är ett fynd, anser jag, och bra att den går på två bränslen. Anledningen till att jag köpte en T4 R-Design var att jag vill testa den nya snålare motorn och att jag är lite trött på den 5-cyl bensinturbon... precis som jag också är lite trött på raka BMW-sexor. Nu undrar någon kanske hur man kan bli det, men det kan man faktiskt efter ca 30 000 mil i vardera./PH