Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av NordmanV8
Hmmm...
Min mail finns inte registrerad trots att jag registrerat mig för några månader sedan och fått mail om att denna sida är på gång flera gånger..
Försökte registrera mig igen, men fick felmeddelande om att "mina uppgifter stämmer inte".... Jag får väl snällt sitta och vänta på en "inbjudan" via mail.. :???:
av pumpnasare
Sorry
Dettta verkar ju sjukt, testade själv för ca 2 månader sedan utan att det funkade.
Men ikväll händer det. (Lite trisskänsla)
Användarvisningsbild
av mange69
rdesign11 skrev:
mange69 skrev:För mig säger den "det finns ingen bil med de angivna värdena". Har dubbelkollat i vindrutan och på transportstyrelsen så chassinr stämmer. Har bara tagit de sista 6 siffrorna... :???:
Jag får exakt samma fel. Känns ju lite sådär...
Fick detta svar av kundtjänst:
"Tack för ditt mail.

Med anledning av att vi släppte hemsidan i dagarna ha inte alla bilar och modeller ännu synkroniserats till fullo. Detta på grund av de stora mängder data
som skall överföras tvingas vi dela upp överföringen för att inte skapa driftstörningar på webplatsen, vi arbetar för att få in alla bilar så snart som möjligt men
ber er ha förståelse för att det kan dröja ytterligare innan alla har full åtkomst till sin sida".
av Cox
Fick samma mail i dag jag med, hm skulle vi sköta driften av våra portaler på mitt jobb fick vi söka nytjänst......
Användarvisningsbild
av alun
Fick ett lite annat svar.

Med anledning av att vi släppte hemsidan nyligen har inte alla bilar och modeller
ännu synkroniserats över till
Webbplatsen. Orsaken till detta är den mängd information som skall överföras är så
stor att vi tvingas dela upp
överföringen i etapper. Vi har börjat med alla bilar som servats under perioden 14
december och framåt, därefter
lägger vi till fler och fler bilar. Vi har ingen exakt datum när allt är klar ännu
men jobbar för fullt för att
skynda på detta.

Min är servad i November... :roll:
av Kluster
Jaha, det är därför jag får felmeddelandet "Åtgärden misslyckades. Var god se över inmatade uppgifter"

Senaste servicen är på senhösten....
av lobbysleeper
Fick också felmeddelande, men gör en "glömt lösenord" beställning så funkar det (gjorde för mig och någon mer tidigare i tråden).
av Lazy
Ja vad ska man säga, jag registrerade mig i december på min gamla bil och bytte sen bil den 30/12, nu när jag ska registrera om mig på nya bilen så går det inte för jag är redan registrerad på en annan bil ??:-/

Jag kommer in på "Min Volvo" men får då info. på min gamla bil som jag inte äger längre!

Har mailat och fått svaret "vi jobbar på det"!
Användarvisningsbild
av lmgb
På frågan varför man fortfarande inte kommer in svarar Volvo via mail:
"Vi har börjat med Volvo XC60 samt bilar som servats efter december och framåt. Därefter kommer vi att tanka över modell för modell."

Hmmmm. Dom startade tjänsten ca 20 Januari. Idag 15 Februari. Känns väldigt amatörmässigt. Visst finns det många bilar men med dagens datasystem så skall det väl inte behöva ta månader, eller ???? ??:-/
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
Radion XC40 2024

Varje gång jag startar bilen så m&arin[…]

Vida 2014D

ladda ner och bränn en dvd,

Vida 2014D