Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JMH
Trevliga besked angående leverans! Börjar bli extremt otålig i väntan på nya bilen :cry: Hoppas få se lite bilder snart på nyanlända r-designkärror!
Användarvisningsbild
av Racetwin2
lobbysleeper skrev:Jahaja, så satt man med en offert i handen, men vet inte hur bra pris det är... Eller det känns ok, kanske inte går att pressa så mycket mer egentligen;

2,5FT R-design
* Automat
* Titangrå Metallic
* Hgv paket 2
* Teknikpaket High perf
* Bälteskuddar
* Elinfällbara backspeglar
* Subwoofer
* Delbart drag m. nivåreglering
* Kupékontakt till värmaren (säljaren sa att kontakten inte ingår, men när jag byggde själv så står det "Elektrisk motorvärmare med kupékontakt", vet ni vad som är rätt? ?:-/ )
* Nyckelavstängning krockkudde pass.sida

offerten landade på 351000kr, hur känns det?

Funderar på om man ska lägga in en Polestar uppgradering också... hit eller shit? :)
HELT OK! Jag gav över 400.000 för min och du ser utrustningslistan nedan som är väldigt lik din. Men nu blev ju jag grinig över hur mycket bil du fick ;-) Skulle aldrig läst tråden :-)
Användarvisningsbild
av hollan
så nu har min bil anlänt på volvo kom visst i helgen 6v tidigare än lovat från början :D nu ska där på solfilm
av lobbysleeper
Buhuu! alltid hamnar man sist i kön... :cry:
Kostade mig istället 8000kr extra eftersom jag idag la till elstol i väntan på bilen som fortfarande inte börjat byggas...

(eller, egentligen ligger väl min i fas med vad som sagts, men att den skulle komma tidigare än utlovat verkar inte hända mig)
Användarvisningsbild
av rdesign11
6 v tidigare, grattis!! När beställde du den?
Kan ju bara hoppas att min kommer någon eller några veckor tidigare.
Användarvisningsbild
av hollan
31e aug beställde jag och solfilm monterades i dag med:) snart dax och plocka ut den på vägen
har lite foto på den innan leverans med och utan film men blir inte klok på hur jag laddar upp bilderna här
Användarvisningsbild
av iksiow
hollan skrev:31e aug beställde jag och solfilm monterades i dag med:) snart dax och plocka ut den på vägen
har lite foto på den innan leverans med och utan film men blir inte klok på hur jag laddar upp bilderna här
Grattis :D

Gaah, jag beställde min samma dag, men min säljare hävdar fortfarande slutet av November :(
Användarvisningsbild
av hollan
hollan skrev:31e aug beställde jag och solfilm monterades i dag med:) snart dax och plocka ut den på vägen
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=1793
http://www.jagrullar.se/forum/album_pag ... ic_id=1794
vet inte om detta fungerar skall vara bilder på nya kärran
av JMH
Stort grattis! Vilken läcker bil 8) Jag beställde en vecka senare än du men fortfarande är beskedet att bilen levereras i början av december.........
av lobbysleeper
Ser att de tog bort både "V70" och motoremblemet också, ganska stiligt på din vita. (även om jag personligen velar fram och åter hela tiden om jag ska ta bort eller ha kvar)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]

Kamremmen är "inget problem" (ä[…]

Sova i V60 - någon?

Jag sov en vecka nu i somras i skuffen på mi[…]

Det var ändå något som gav kä[…]