Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Steff 99
adyvaly skrev:Det är för mycket fel i den nya 2,4d ,jag har också samma motor ock hade varit i service med bilen för att byta remspännare,ac,styrenhet......och flera saker,hade bilen i ett år,jag är så trött,jag undrar om det är samma fel i D5 eller kanske det är bättre bensin? (I) (I) (I) (I)
Du skriver i en annan tråd att du betalat 12-15000 för arbetet, men har du den nya 2,4d, 175 hk som kom med MY-10 borde du ha garanti kvar på bilen, eller blandar du ihop motortyperna ?
Användarvisningsbild
av adyvaly
Steff 99 skrev:
adyvaly skrev:Det är för mycket fel i den nya 2,4d ,jag har också samma motor ock hade varit i service med bilen för att byta remspännare,ac,styrenhet......och flera saker,hade bilen i ett år,jag är så trött,jag undrar om det är samma fel i D5 eller kanske det är bättre bensin? (I) (I) (I) (I)
Du skriver i en annan tråd att du betalat 12-15000 för arbetet, men har du den nya 2,4d, 175 hk som kom med MY-10 borde du ha garanti kvar på bilen, eller blandar du ihop motortyperna ?
Jag har den med 163 hk 2007 års modell,och det kostar 12-15000 sek men jag ska betala bara självrisk 7500 sek.
av Selcall
Tar opp en gammel tråd som nå er løst.

Dette problem ble borte med den återkallning som gjelder remspennaren nå i høst. Jag hann kjøre 7000 mil før problemet ble løst.... opplevelsen nå er meget mye bedre synd bara att dem første 7000 mil var noe ergelige....
:D :D

Jag har också ny på gång fr&arin[…]

ÅF GLT/Turbofjädrar?

VOC fram sänker inget, då får du […]

Hej Jag ser att det portproblemet har funnits l&au[…]

Är det någon som har den senaste MMM2 s[…]