poseidon skrev:Detta får mig faktiskt att undra lite varför inte iaf. Volvo PV har en "internetansvarig" som läser på de vanligaste forumen å kommenterar ev. fel å brister
Vad tycker ni att Volvo skall dra för slutsatser av ett forum där samtliga användare är
anonyma???
Vem sägger att t.ex Thho inte är en pajas som är anställd hos Upplands Motor i syfte att
smutskasta Bilia???????????
Kan nån här garantera att det inte är fallet?????
Det som nästan aldrig kommer fram i såna här Forum är antalet nöjda kunder
som år efter år servar sina bilar hos Bilia mfl, eller där kunderna kommer tillbaks
till kundmottagaren med blommor för att man fått så jäkla bra service vid nåt speciellt
tillfälle.
Att som vissa här skriva att "jag minsann fick jättebra service ho Bra bil bla bla bla och
aldrig kommer att vända mig till Bilia igen ,och samtidigt tror att detta aldrig händer hos
nån annan än Bilia måste ju vara totalt dum i huvet.
Det finns mätningar som Volvo gör hos samtliga verkstäder, dessa mätningar är nog
mer tillförlitliga än att det skall sitta nån från Volvo och bevaka diskussionerna här.
Jag kan ge er ytterligare ett scenario som kunde inträffat.
Mecken hos Bilia får in "denna skitiga bil" i ett försök att få
kunden idet här fallet Thho nöjd så försöker han ta bort smutsfläckarna,
då han inte är en rekondare så råkar resultatet bli precis som redan skedde
när kundmottagaren försökte ta bort fläckarna, och Thho då hindrade honom
då han tyckte att han bara smetade ut skiten.
Vad hade hänt när Thho skulle hämtat sin bil då??????????
Förmodligen hade han anklagat Bilia för att vara dumma i huvet
som gett sig på hans bil utan hans vetskap, fast man egentligen bara
ville överraska kunden positivt.
Personligen hade jag aldrig hämtat ut min bil i det skicket som
du beskrivit den, jag hade begärt en lånebil samt ej betalat för
service o bärgning förräns dom hade ringt och sagt att bilen var klar.
Att du tog med dig bilen och gjorde rent den med våtservetter tycker
jag bara visar din överdrift om smutsen.