- fre 31 okt 2014, 08:24
Wow, det ser ju ut som rena sms appen från 90-talet. Funkar säkert klockrent. Pin koden som efterfrågas, är det den till VOC?
Moderator: Moderatorer
Robbi skrev:Wow, det ser ju ut som rena sms appen från 90-talet. Funkar säkert klockrent. Pin koden som efterfrågas, är det den till VOC?hahah , ja den är episkt snygg, en sån där man önskade det fanns en widget till ;)
Robbi skrev:Märkligt, för mig fungerar allt sådant. Så, vad är det för bil som du har väntat så på?Mkt skumt, blev något knepigt när jag skulle ansluta min telefon första gången oxå. Vill minnas att jag aldrig behövde trycka på on-call-knappen konstigt nog. Däremot fungerar det ju att tex ställa timer osv. Får ringa volvo och kolla om man kan börja om på något sätt.
Elmeholt skrev:En annan grej, man kan ju aldrig se om den är låst eller vilken temp det är heller. Inte Tripmätare, tankmätare osv heller. Sjukt irriterande.Samma problem för mig. Helt värdelöst.. Bara en massa blink, lys och flash och ingen funktion.. kan inte starta värmaren. Det var bättre förr med fjärrkontrollen. Uppenbarligen är det här med appar och nätverk något som volvo inte behärskar.. (och inte stereo heller.. skit).
Mätte upp tempgivarna, bilen stått ute […]