Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av apersson850
Någon monteringsanvisning fick jag inte med min list, men det är ju inte svårt att fundera ut hur den ska sitta. Min list var lite för lång - fick inte plats på bilen - men det var inget som inte en mattkniv lätt fixade.
av Wachtel
Liten uppdatering, efter leverans har jag konstaterat att i detta fall verkar Volvo ha tänkt till. Nu finns ett plåtveck på samma plats som listen skulle sitta så den behövs inte längre.
av Elmeholt
Wachtel skrev:Liten uppdatering, efter leverans har jag konstaterat att i detta fall verkar Volvo ha tänkt till. Nu finns ett plåtveck på samma plats som listen skulle sitta så den behövs inte längre.
Jag har en MY14 men tillverkad 2013, på min finns inte detta plåtveck vad jag kan se? Har du någon bild på härligheten?
av Pnjk
Nu har jag fått detta problem. Såg att det droppa in vatten i bagaget uppe vid taket.

Så nu blir det att montera gummilisten som jag köpte och slängde in i garderoben.

Hoppas att det hjälper. Skapligt klantigt av Volvo att det läcker in vatten :S
av Pnjk
Japp men om man bläddrar igenom alla sidor så finns det olika varianter.. Jag satte den så långt ut jag kunde på kanten men frågan är om det spelar nån roll hur lång den är.
För jag fick kapa min list som någon annan skrev i tråden, men den är fortfarande mycket längre ut mot sidorna om man jämför med bilden som är på första sidan.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Så! Nu har jag äntligen renoverat f&aum[…]

Felkod 326

Felkoden borde väl vara ECM-C326 Se om dessa[…]

Kylarvatten läckage Volvo 940

Du måste trycksätta systemet när m[…]

Doktorns 945 ltt -97