Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av springpojke
peppe67 skrev:Ja *SUCK* jag väntar också! Problemet är att de just nu tydligen har så stor orderingång att de inte kan visa leveransstatus på "min sida" :-(
Enligt min säljare är min leverans beräknad till 28/10, men jag kan ju inte kontakta honom hela tiden. Kanske att det inte blir bättre när de får igång leveransstatusen för då kanske man blir att sukta ännu mer men jag vill ändå veta!
så har det varit för oss andra hela sommaren, och funktionen ska enligt min säljare inte komma åter i nuläget. Dom lägger ner det.
av Daniel73
prahna skrev:Ulf68, riktigt snygg. Nu blev jag inspirerad.
Jag tycker sport är snyggare än summum men jag vill ha sköna stolar. Inte hårda som i polarens BMW 330d och inte samma hårda chassi. Hur hård blir bilen? Har faktiskt inte kört xc70 någon gång. Knappt ens kört en nyare V70 heller (bara typ en 2006a) utan har bara köpt en bil för jag behöver den.... Kommer heller inte ha tid att åka och testa så det blir på vinst och förlust.
Lutar dock mest mot en summum ändå.

Är det utslagsbegrensare på 18"?
V70 har begränsare med fabriksmonterade däck bredare än 225, vet ej om xc70 behöver det.
av Tobson01
peppe67 skrev:Ja *SUCK* jag väntar också! Problemet är att de just nu tydligen har så stor orderingång att de inte kan visa leveransstatus på "min sida" :-(
Enligt min säljare är min leverans beräknad till 28/10, men jag kan ju inte kontakta honom hela tiden. Kanske att det inte blir bättre när de får igång leveransstatusen för då kanske man blir att sukta ännu mer men jag vill ändå veta!
Jag vet hur det känns har väntat i 12 veckor, men nu kan jag äntligen räkna timmarna tills det är dags att hämta min nya bil, imorgon kl 10 smäller det! Hoppas de får igång leveransststusen igen för er sim väntar, hoppas det går fort tulls det är dags för dig att hämta bilen.
Användarvisningsbild
av palmqvist
Någon som vet varför de numera kör med dubbla dimljus bak, innan så var det ju bara 1
Användarvisningsbild
av joel80
Stoffe... lägg upp bilden via imgur.com istället.. för stora bilder funkar inte att lägga upp via forumets bilduppladdning.
(Eller så ändrar du storlek på bilden innan du laddar upp den. 800-900px bredd är lagom på forumet..
av Buse06
Äntligen har min V70 summum rullat ut från säljaren. Den stod mitt i säljhallen när jag kom med flera andra (potentiella) kunder. Jag har varit lite fundersam på silver bright, men det var i verkligheten snyggt. Det tog två extra dar att få till solfilmen men den blev verkligen bra. Första 5 milen drog 0.65 (enligt datorn)
Oj, så nöjda vi är hemma. Nu återstår två saker: En hundgrind och ev lackförsegling. Sen tar det väl 3 månader att vänja sej.
av mattish
palmqvist skrev:Någon som vet varför de numera kör med dubbla dimljus bak, innan så var det ju bara 1
Innan när? Min my13 har dubbla och det tror jag V70II alltid haft.
av peppe67
springpojke skrev:
så har det varit för oss andra hela sommaren, och funktionen ska enligt min säljare inte komma åter i nuläget. Dom lägger ner det.
Typiskt, men men då är det väl bara att stå ut då och kanske ta ett samtal med min säljare då och då för att höra hur det ser ut.
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 116
Flexrör till B5254T2 (2,5T)?

Har grovt läckage nånstans i flexrö[…]

Optimering

Jävligt kreativt att kalla en signal-maniplul[…]

text Du har helt rätt. Ha en trevlig helg[…]