Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Z28
prahna skrev:Grrrrrr.....har nu varit på Volvobil och nu säger hon att Twilight Bronze e gubbig, nu vill hon ha den vita igen....SUMMUM skinn ska hon ha med gärna den ljusgrå och jag får då ringa en fjärde gång till säljaren....
Dock tvekar jag på ljus läder med en 3.5åring och en bebis på gång i april....
Stylingkitet ryker det med när summum kommer på. Frugan gillar kjolarna men inte bakspoilern.
Frugan vill ha, frugan vill inte ha, frugan gillar.... Vad vill du själv ha?
av Tobson01
image.jpg
image.jpg (944.85 KiB) Visad 282 gånger
image.jpg
image.jpg (1.14 MiB) Visad 285 gånger
Nu har dragkrok och takspoiler monterats på bilen :lol:
av Tobson01
Z28 skrev:
prahna skrev:Grrrrrr.....har nu varit på Volvobil och nu säger hon att Twilight Bronze e gubbig, nu vill hon ha den vita igen....SUMMUM skinn ska hon ha med gärna den ljusgrå och jag får då ringa en fjärde gång till säljaren....
Stylingkitet ryker det med när summum kommer på. Frugan gillar kjolarna men inte bakspoilern.
Jag har sandstone i min nuvarande och har valt blond UNMIN nya trots att jag har 3 små busfrön, en mörk klädsel blir ju minst lika skitig som en ljus. Lädret är väldigt enkelt att göra rent, så om du vill ha ljus inredning behöver du inte tveka av den orsaken.
av prahna
Tobson01 skrev:
Z28 skrev:
Jag har sandstone i min nuvarande och har valt blond UNMIN nya trots att jag har 3 små busfrön, en mörk klädsel blir ju minst lika skitig som en ljus. Lädret är väldigt enkelt att göra rent, så om du vill ha ljus inredning behöver du inte tveka av den orsaken.
Jag tänker på nya blåjeans. Jag har redan pajat en hyrbil med ljus klädsel pga det.

Vad jag själv vill ha, en ny bil:) Vit bil är helt ok för mig. Electric silver är så vanlig (vit med) men gillar vitt bättre. Hade gärna tagit en sport men vill inte ha sportchassi, går det ta bort? Sedan verkar summum ha bättre utrustning med mer saker?

Så nu med skam får jag ändra till följande

Summum
Svart skinn
18" svart färg fälg
Vit lack

Skippar inbyggda barnstolar då sätet tappar komfort. Låset är inte så viktigt heller.
av Stoffe87
prahna skrev:Men jag är gubbe i år (40) så svamp funkar fint:)
Nu menar jag inte dåligt med "svampigt" kom inte på ett bättre ord :D
Enligt min mening så finns inte dålig komfort i en Volvo idag :D
Användarvisningsbild
av palmqvist
prahna skrev:Men jag är gubbe i år (40) så svampig funkar fint:)
Nu e du allt elak mot dig själv, äldre ungdom tycker jag :)
  • 1
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 116
Vårda v90 2025

Sådana skador är vanligt förekomma[…]

Optimering

har labbat med boxar förr i tiden och kan s&a[…]

Byte kylare S60 2.4T automat