Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av palmqvist
prahna skrev:Palmqvist, man nästan ångrar sin XC70 när man ser din bil! Jäklar vad snygg!
Tackar, Jag kommer väl ångra att jag sålde min när husvagnen på 2000kg kopplas på har inte vågat prova än, men men det får vi ta då, kul med lite mera vägkänsla dock efter 4 st xc av olika årgångar dock :)
av Tobson01
Goblin skrev:
palmqvist skrev:Här kommer bilder med där man ser stänkskydden

Tobson01 skrev: Den finns på riktigt :D
Riktigt snygga bilar!!Bild Bild
Tack! Den lär bli ännu snyggare när den har fixats till inför leveransen :D
Användarvisningsbild
av palmqvist
Goblin skrev:
palmqvist skrev:Här kommer bilder med där man ser stänkskydden

Tobson01 skrev: Den finns på riktigt :D
Riktigt snygga bilar!!Bild Bild
Tackar!
Användarvisningsbild
av palmqvist
Enligt återförsäljaren har de börjat få in lite blandat för 2 veckor sen och tror det kommer vara lite blandat är tydligen Volvos underleverantör som inte hinner med att producera, helt plötsligt skall alla V70, xc70, s80 ha det systemet i samband med classic från ca 40-50% innan de var väl inte förberedda på ökningen
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Grymt snygg V70 du skaffat Palmqvist ser ut att va massa godsaker på den bilen. Är lite sugen på att få se lite bilder på ineriören ser ut att va den snygga ljusa inredningen med ratten som är i två färgnyanser likt det som är i nya XC90. :)

Har Blis kommit tillbaka nu igen? Har sett flera classic bilar utan.. Tycker det är lite skumt att Volvo säger " De är slut på lagret" Hur går det då med reservdelarna? Blis finns ju på äldre bilar och dom kan ju kanske behöva en ny Blis om det blivit trasigt.
Användarvisningsbild
av palmqvist
simonhalmstad skrev:Grymt snygg V70 du skaffat Palmqvist ser ut att va massa godsaker på den bilen. Är lite sugen på att få se lite bilder på ineriören ser ut att va den snygga ljusa inredningen med ratten som är i två färgnyanser likt det som är i nya XC90. :)

Har Blis kommit tillbaka nu igen? Har sett flera classic bilar utan.. Tycker det är lite skumt att Volvo säger " De är slut på lagret" Hur går det då med reservdelarna? Blis finns ju på äldre bilar och dom kan ju kanske behöva en ny Blis om det blivit trasigt.
Tackar här kommer en bild till:
Bild
av Tobson01
trst skrev:Ni med nybakta bilar! Har ni fått BLIS?
Finns det chans att man får det om man beställt i mitten av augusti?
Det verkar som att min blir BLIS-lös, om det nu inte eftermonteras, jag beställde min 10/7 så jag tror inte du kommer att få BLIS till din bil.
av Goblin
simonhalmstad skrev: Har Blis kommit tillbaka nu igen? Har sett flera classic bilar utan.. Tycker det är lite skumt att Volvo säger " De är slut på lagret" Hur går det då med reservdelarna? Blis finns ju på äldre bilar och dom kan ju kanske behöva en ny Blis om det blivit trasigt.
Volvo väljer nog hellre att leverera bilar utan BLIS än att drabbas av leveransstopp vilket kan bli väldigt kostsamt.
  • 1
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 116
244 - Bälte bak

Det är unf-gänga där. (Fingäng[…]

Vårda v90 2025

Underredsbehandling (och självklart hå[…]

"omlackering av bilens tak och riktning av f&[…]