- mån 18 jun 2012, 18:47
Hej alla.
Hoppas att jag hakar på rätt tråd. Är ny i detta forum och total novis på Volvo som jag nu går i tankar på att köpa. Men som total nybörjare är jag osäker på prisnivån och vad man bör kunna pruta. Har följt denna tråd och fått utmärkt underlag, men vill gärna ha era kloka synpunkter på priset. Har inte råd med den dyrare 2,0FT och är införstådd med för och emot, så som läget är nu är det alltså 2.0F som gäller för mig.
Enligt annonsen på Blocket: Volvo V70 II 2,0F Flexifuel Momentum, 2 ägare, i trafik 2010-10-18 (tillverkad 2010-09).
Mätarställning: 3428 mil, PRIS: 189.000.
Övrigt: rails, däck 225/55 WR16, Panel Cross Brushed Alu, Blanklister sidrutor, Luftsymbol Krom, Armstöd m mugghållare bak, Läderratt m inl/SilkMetal, Mittkonsoll SilkMetal inl, fälgval större än basbil, medför ökad bränsleförbr., Aluminiumfälg Oden 16, Elmotorvärmare, PTC snabbvärmn.defroster,Frontintag m anslut.kabel, Nyckelavst. kr-kudde pass, konstantfarthållare, Elektronisk startspärr, ABS-bromsar, Elhissar fram och bak,Yttertemperaturmätare, Färddator, Kupéfilter, Elman/eluppv backspeglar, Framstolar m WHIPS-system, Justerbar ratt, Krockgardin IC i
takpanel, Ledbelysning, Larm - Volvo Guard, Spoilerljus dimljus fr, El-värmt baksäte,Klimatanläggning ECC, Insynsskydd i lastutr., DSTC- Antisladdsystem, Regnsensor vindrutan, Krockkudde förarsida, Sidokrockkuddar
fram, Fjärrstyrt centrallås,´Mugghåll mittkonsol fram, Xenonljus - Dual Xenon, IDIS.Info.System, Förberedd Isofixfäste bak, Parkeringshjälp bak, Rattknappar för ljudanl.,Strålkastarspolare, Färganpassad nederdel, Vattenavvisande sidorutor, Ljudanl. Performance
1 CD, Tonade rutor, 25 procent, Blåtands handsfree, AUX-ingång för MP3, Instrument m watch dials, Elman. Parkeringsbroms, Krockkudde passagerarsida.
Tack snälla för hjälp,
Clara