Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Kom just på en sak. Funkar Spotify ihop med bilen nu igen? Det funkade ju ett tag (om än buggigt) men efter iOS 4.2.1 var det hopplöst, då tog iPod-delen över interfacet hela tiden.

Min bil blev tyvärr rammad (i typ 50 km/h) av en gasglad 18-åring för ett par veckor sen så den är på bilsjukhuset, därför kan jag inte kolla :)
:-)-) :lol:
Tartryffel skrev:Jag har massor av såna kablar. Pma din adress så skickar jag en i morgon.

Jag tar gärna en om du har många över
Ja verkligen helt underbart snällt. Inte för att dom kostar en förmögenhet men snällheten i att skicka iväg dom till helt okänt folk är verkligen stor istället för att bara ha dom skräpandes i en låda hemma :D
Tartryffel skrev:Skickad. Var det fler som ville ha?
Nu känner man sig sniken, men jag tar mer än gärna en oxå. Tackar så mycket på förhand. skickar oxå adressen via pm
Undrar om man kan göra en jail brake på mjukvaran i XC60 premium sound och köra bildskärmsdelning från tex Iphone, Ipad eller dator.. Skulle vara bra om för att tex visa navigation på den inbyggda 7".... Känns sådär kul att köpa Volvos dyra navigation när man kan få bättre och billigare externa lösningar.. :???:
CRF skrev:Undrar om man kan göra en jail brake på mjukvaran i XC60 premium sound och köra bildskärmsdelning från tex Iphone, Ipad eller dator.. Skulle vara bra om för att tex visa navigation på den inbyggda 7".... Känns sådär kul att köpa Volvos dyra navigation när man kan få bättre och billigare externa lösningar.. :???:
Skulle ju verkligen vara en trevlig lösning ifall man kunde få in navigon eller tom tom streamat genom sin iphone!!

Elbilsmärket Nio har automatiserat batteriby[…]

Här måste man istället ut till[…]

Har du något Art.nr eller liknande på[…]

Cigg-uttag maxström?

Hej Det står i instruktionsboken. Max str[…]