- tis 05 nov 2013, 19:55
MY13 V40 Med HP anlegg
Bor i Harstad i Troms... og samtlige nye biler levert av volvo her i byen sliter med DAB, faller ut på plasser med god dekning. Og den kan falle ut veldig ofte også.
Lurer litt på at det har med DAB + å gjøre. Da min mor med MY12 V60 så fungerer det knirkefritt.
Đet norske forumet er jo omentrent dødt, derfor jeg skriver her :)
Forhandleren sitter på ræva å venter på ny software, nå har jeg bedt om kompensasjon pga. vare jeg har kjøpt ikke fungerer.
SagaPer skrev:MY13 XC70 med HP anleggDoffen skrev:Først kan de nå få DAB til å faktisk fungere i nåværende biler før de forsøker å få det i gamle biler. For min del har jeg ventet 4 måneder på oppdatering som skal fikse dette..........Opplys oss gjerne om hvilken modell du har, MY (make year), hvilket anlegg du har i bilen, hvor du bor (by eller kommune), hva slags problem du har, og hva slags tilbakemelding du har fått fra forhandler. Så vidt jeg kan se så er det få poster på forum i Norge rundt Volvo og DAB (som ikke fungerer). Jeg kommer til å følge opp dette med ettermontering direkte mot teknisk sjef hos VPN (Volvo Personbiler Norge). Det er også full anledning til å skrive innlegg på Facebook-siden til VPN.
MY13 V40 Med HP anlegg
Bor i Harstad i Troms... og samtlige nye biler levert av volvo her i byen sliter med DAB, faller ut på plasser med god dekning. Og den kan falle ut veldig ofte også.
Lurer litt på at det har med DAB + å gjøre. Da min mor med MY12 V60 så fungerer det knirkefritt.
Đet norske forumet er jo omentrent dødt, derfor jeg skriver her :)
Forhandleren sitter på ræva å venter på ny software, nå har jeg bedt om kompensasjon pga. vare jeg har kjøpt ikke fungerer.