Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av lobbysleeper
poseidon skrev:Varför går man inte upp en utrustningsnivå istället för att separat lägga til elstolar?
För att vi här pratar R-design bilar... :roll:
av lobbysleeper
PEETER skrev:motorvärmare med kupékontakt", vet ni vad som är rätt? Ingår kupekontakten eller är det ett påslag på priset?
ingår inte, kostar ca 2000kr att få kupékontakten monterad hos ÅF vid leveransen.
Användarvisningsbild
av hollan
Lyckligt besked i dag:) beställde min ft lm 31 aug fick ett prel besked på 12v alltså v47 nån gång när jag fick hem kontraktet stod där v48 i dag kontaktade säljaren mej o sa att nu fick jag rappa på o sälja s60r en som jag har för han räkna med att min nya skulle landa om 2-3veckor alltså en månad snabbare leverans :D

ingen som vill köpa en sonic blue s60r 300hk går som ett skållat troll :wink:
av lobbysleeper
hollan skrev:Lyckligt besked i dag:) beställde min ft lm 31 aug fick ett prel besked på 12v alltså v47 nån gång när jag fick hem kontraktet stod där v48 i dag kontaktade säljaren mej o sa att nu fick jag rappa på o sälja s60r en som jag har för han räkna med att min nya skulle landa om 2-3veckor alltså en månad snabbare leverans :D

Härligt! Bara hålla tummarna att så blir fallet.
Man kan ju inte låta bli att spekulera om detta kommer inträffa mig med... Du beställde 1v före mig, och jag har hittills blivit sagd leverans slutet av nov. Hoppas det blir början av nov då istället ;-//
Användarvisningsbild
av hollan
ja jag har inte hört ett pip förrens i dag fråga säljaren om sport läget på ft men han hade bara hört talas om de på t6 inte ens d5 hade han en susning om
men tillbax till bilen säljaren sa att dom skulle tillverka alla limited på ett bräde för nu var visst alla slut sålda och 2,5ft är som sagt inte euro 2011 så dom måste levereras till kund innan års skiftet då denna motor ej får säljas mer med andra ord så har vi lagt vantarna på den sista volvo otto 5an :D kolla på en s60 2.0t i dag jösses vilken liten löjlig motor provkörde den med o säger bara jäsp så tråkig o massa gula lock till allt alltså ford nojja nä denna 2,5ft får man nog vårda känns som de e slut på riktiga volvos nu
av demilson
lobbysleeper skrev:
hollan skrev:Lyckligt besked i dag:) beställde min ft lm 31 aug fick ett prel besked på 12v alltså v47 nån gång när jag fick hem kontraktet stod där v48 i dag kontaktade säljaren mej o sa att nu fick jag rappa på o sälja s60r en som jag har för han räkna med att min nya skulle landa om 2-3veckor alltså en månad snabbare leverans :D

Härligt! Bara hålla tummarna att så blir fallet.
Man kan ju inte låta bli att spekulera om detta kommer inträffa mig med... Du beställde 1v före mig, och jag har hittills blivit sagd leverans slutet av nov. Hoppas det blir början av nov då istället ;-//
För min del (beställde min vecka 36) så säger säljaren fortfarande att beräknad leverans är vecka 1-2. Suck. ??:-/
Skall köra till Sälen med familjen över jul, man är liksom liiite sugen att ha sin nya 2,5 FT R-design som transportmedel...
av sandberg80
Efter mycket velande fram och tillbaka, och ny kalkyler, känslomässiga funderingar och annat trevligt som kommer hända så har vi nu beställt en V70 2,5FT R-design
Blir en
* Automat
* Vit
* High Performance
* Tonade Rutor
* Nyckelavstängning på krockkudden (hur kan de ens sälja bilar UTAN denna finess, billigaste koreanerna har ju det som standard...)

Fick tag på en bil i Dalarna tillslut och den var ändringsbar fram till denna veckan. Leverans blir preliminärt 6/12.
Användarvisningsbild
av rdesign11
Får väl säga grattis då till ett, vad jag tror, bra val.
Går själv och väntar på samma spec förutom att min kommer bli svart metallic. Levereras i vecka 47.
Användarvisningsbild
av hollan
säjaren ringde i dag nu har jag reg nr på bilen och den är def så han prata om en till max två veckor :D alltså nästan 5veckor tidigare än vad som va lovat från början gör mej absolut ingeting alls att den kommer en månad tidigare

blev en 2,5ft lm aut vit utan rails subb elinfällbara speglar teknikpaket skall på solfilm i 3steg mörk mellan och ljus på framdörrarna och delbartdrag 17" dubb och skvättlär som vi säger i skåne innan jag hämtar ut den
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 18

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]

Hade varierande tomgång i min 99a 2,5t F&oum[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kort […]