Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Tflex skrev:Hej!

Beställde i slutet på april. Leverans v39. Nu har bilen gått från orderlagd till definitivt planerad.
Kul att det händer något. Du som redan fått din, kan väl skriva en liten recension...
Hej

Min bil är också klar, leverans nästa vecka. Äntligen!
Fyll i ditt ordernummer i rutan på den här sidan: https://www.clickredirect.net/_forms/vo ... /login.asp

Numret har din handlare.

Jag beställde för lääänge sen. Samma dag som den dök upp i ordersystemet. Fast det var ren slump att jag råkade vara ute för att handla bil den dan. Provkörde bl.a. 2.0F, men den surriga, högvarviga motorn/växelådan gjorde mig vansinnig.
belker skrev:Fyll i ditt ordernummer i rutan på den här sidan: https://www.clickredirect.net/_forms/vo ... /login.asp

Numret har din handlare.

Jag beställde för lääänge sen. Samma dag som den dök upp i ordersystemet. Fast det var ren slump att jag råkade vara ute för att handla bil den dan. Provkörde bl.a. 2.0F, men den surriga, högvarviga motorn/växelådan gjorde mig vansinnig.

Det roliga med den sajten är att titta på hur lång tid bygget tar.

När min XC70 blev beställd stod den i steg 1 och steg 2 längst sedan steg 3-6 tog 3 dagar totalt om jag inte minns fel.
jag tillhör klubben som väntar på 2.5ft också. Blivit sagd mitten på sept. av min försäljare. Försöker komma in på den där volvosidan men lyckas inte, har försökt med både kundordernummer samt fabriksordernummer. vad gör jag för fel? ska det vara femsiffrigt. 5254X...

Kul att höra sen vad första intrycket blir för er som får era bilar tidigt.
VIT 2,5FT Summum skrev:Min bil kommer till handlaren den 23/9.
Hur många dagar brukar handlaren ta på sig för att göra bilen leveransklar?
Måste man montera isofix fästen i stolarna i efterhand?
Bak sitter det standard.

//Henrik
henka35 skrev:
VIT 2,5FT Summum skrev:Min bil kommer till handlaren den 23/9.
Hur många dagar brukar handlaren ta på sig för att göra bilen leveransklar?
Måste man montera isofix fästen i stolarna i efterhand?
Bak sitter det standard.

//Henrik
Bak är som sagt standard. Jag monterade även fram, men det tog inte lång tid alls. Det gör dom på någon timme skulle jag tippa.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 30
XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]